کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عمل به سیره امام وسیله ای برای رسیدن به اهداف والای اسلامی/ قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

12 خرداد 1398 ساعت 9:52

معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: نگاه کوخ نشینی امام راحل و پرهیز از تجمل گرایی یکی از بزرگترین کرامات امام راحل در طول سال های پیروزی انقلاب اسلامی کانون توجهات دنیا شده بود.


به گزارش عصرهامون حسن نوروزی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: این روزها همه از شوق استشمام عطر بهشتی پیر جماران؛ آن پدر واقعی محرومان و مستضعفان، دلتنگ می باشند چراکه امام راحل همواره در فکر و یاد خدا بود و هیچ گاه از نیازمندان غافل نمی شد.
 
وی با اشاره به عمل در ابعاد والای شخصیتی امام (ره) تاکید کرد: نگاه بشردوستانه و کرامات ایشان نسبت به کوخ‌نشینان بود که با الهام از سیره نبوی در راه مبارزه با ظلم و یاری مظلومان قدم برداشت کسی که جهان اسلام در عصر حاضر وام دار اندیشه ها و آرمان های والای اوست.
 
معاون مدیر کل استان ادامه داد: اینک همه ما خود را فرزندان امام (ره) می‌دانیم و با تأسی از مردمداری امام، راه او را در رفع گرفتاری‌های نیازمندان شریف جامعه ادامه داده و هم قسم هستیم تا تحت منویات رهبر معظم انقلاب، راه امام و ولایت را در جهت پاسداری از ارزش‌های انقلاب ادامه دهیم.
 
وی تشریح کرد: اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ آموزش و پرورش شهرستان چابهار، رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به همگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
 
نوروزی خاطرنشان کرد: مطمئنا در پیشگاه خداوند متعال، مرتبه ای والا برای روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره)، شهدای قیام خونین 15 خرداد و سنگر سازان جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس وجود داشته و همه ما بایستی از خداوند متعال توفیق ادامه راه آن مجاهدان بزرگوار را خواستار باشیم.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 112588

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/112588/عمل-سیره-امام-وسیله-رسیدن-اهداف-والای-اسلامی-قیام-۱۵-خرداد-نقطه-عطفی-تاریخ-انقلاب

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir