کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تسریع در تخلیه شناورها عاملی برای کاهش حوادث ترافیکی در بندر چابهار

29 خرداد 1398 ساعت 10:16

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی میزان بار و مدارک شناورها، ایمنی فیزیکی و توانایی خروج سریع از بندر از ضرورت های هر شناور است تا دچار مشکلات و حوادث نشوند.


به گزارش عصرهامون به نقل از چهاربهاران بهروز آقایی در حاشیه بررسی کاهش حوادث ترافیکی در بندر چابهار با تاکید بر آمادگی همیشگی شناورها، تیم‌ های عملیاتی و حضور افراد مطلع برای کاهش ریسک در شرایط بحران افزود: تیم های عملیاتی بندرچابهار برای مقابله با حوادث دریایی آماده شده اند.
 
وی تاکید کرد: فرآیند لازم برای حل و فصل امور شناورها باید برنامه ریزی و از فرآیندهای قانونی موجود در جهت خروج سریع شناورها از اسکله‌ها استفاده شود.
 
آقایی ادامه داد: ارائه راهکار برای مسائل مرتبط با شناورهای سنتی بایستی پیگیری و در صورت وجود مشکل برای رفع آن اقدام و به منظور رعایت الزامات ایمنی و به حداقل رساندن آسیب‌ها و خطرات احتمالی از پذیرش غیر ایمن شناورها جداً خودداری شود.
 
وی تسریع در عملیات تخلیه شناورها را به عنوان یکی دیگر از راهکارهای جلوگیری از بروز حادثه دانست و خاطرنشان کرد: با اخذ تعهد و مسئولیت صاحبان شناورها، آمادگی لازم برای اختصاص محوطه‌ای به تخلیه بار شناورها بطور ۲۴ ساعته وجود دارد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 113291

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/113291/تسریع-تخلیه-شناورها-عاملی-کاهش-حوادث-ترافیکی-بندر-چابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir