کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمتی دیگر به مردم مناطق محروم استان؛

پرونده فاقدین شناسنامه در دلگان بسته شد

5 تير 1398 ساعت 12:31

با اعطای شناسنامه به تعدادی از فاقدین شناسنامه در دلگان، پرونده فاقدین این سند هویتی در این شهرستان بسته شد.


به گزارش عصرهامون، جشن شناسنامه دار شدن جمعی از فاقدین شناسنامه و پایان پرونده های فاقدین این سند هویتی ظهر امروز با حضور موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان کشور و جمعی دیگر از مسئولین و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات فرمانداری دلگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، شجاعی فرماندار شهرستان دلگان گفت: با تلاش ها و پیگیری های شورای تامین شهرستان و اداره کل ثبت احوال استان، شمار زیادی از فاقدین شناسنامه در استان شناسنامه دار شده اند و این جشن برای افرادی است که امروز با صدور شناسنامه و دریافت هویت، به تعبیری تازه متولد شده اند.

رضا راحت دهمرده، مدیر کل ثبت احوال استان نیز اظهار کرد: مشکل فاقدین شناسنامه در استان با پیگیری های صورت گرفته و همکاری فرمانداران و شورای تامین شهرستانها پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: در شهرستان دلگان 403 پرونده مورد بررسی قرار گرفته و برای 828 نفر شناسنامه صادر شده است.

دهمرده ابراز امیدواری کرد با همکاری و هم افزایی سایر نهادها تا پایان سال جشن شناسنامه دار شدن فاقدین در تمامی شهرستان ها برگزار شود.

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد ثبت احوال گفت: همکاری ثبت احوال و شورای تأمین باید محکم تر از قبل باشد تا بتوانیم در سراسر استان شاهد برگزاری این جشن باشیم و تمامی افراد ایرانی دارای هویت و شناسنامه دار شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: امکانات و تجهیزات ادارات ثبت احوال را باید به بهترین نحو تامین شود تا سطح دسترسی مردم به این ادارات آسان تر شده و از ایجاد مشکلات این چنینی در آینده جلوگیری شود.

​در پایان این جلسه، شناسنامه تعدادی از فاقدین این سند هویتی به آنان اهدا و جشن تولد شناسنامه دار شدن فاقدین شناسنامه دلگان برگزار شد.
 

 
 



انتهای پیام/


کد مطلب: 113376

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/113376/پرونده-فاقدین-شناسنامه-دلگان-بسته

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir