کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت خصوصی سازی سرخابی ها/ منتظر واگذاری نباشیم

9 تير 1398 ساعت 7:47

در حالی که وزیر ورزش و جوانان بر این نکته اصرار دارد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا پایان امسال واگذار شوند و این کار عملی است، در مقابل رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید، مقدمات واگذاری سرخابی‌ها هنوز فراهم نشده است.


به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی چند سال گذشته مقامات دولتی بارها بر این نکته تاکید و به آنها افتخار کرده‌اند که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید وضعیت مالی و دخل و خرج دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سروسامان گرفته است و از سال 93 تا کنون نیز دولت قصد آن کرده تا سرخابی‌ها را واگذار کند.
این رویای شیرین در حالی از سال گذشته نیز توسط سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بارها و بارها تکرار شده که به تازگی وزیر ورزش باز هم گفته مطابق قانون بودجه سال 98 بایستی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه امسال به فرابورس بروند و تمامی برنامه‌ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش بینی شده و در حال اقدام است.
به گزارش تسنیم، وزیر ورزش و جوانان همچنین اعلام کرده بسیار خوشحالم که اعلام کنم ظرف سه سال گذشته شفافیت و ساماندهی مالی و مدیریتی باشگاه در بخش‌های مختلف به خصوص تعیین دارایی‌ها و بدهی و سرمایه دو باشگاه و همین‌طور مالیات دو تیم به‌گونه‌ای پیش رفته که شفافیت لازم را برای قرار گرفتن در مسیر خصوصی شدن اخذ کرده‌اند و بقیه مراحل به نظر سازمان خصوصی‌سازی بستگی دارد.
در مقابل اما رئیس سازمان خصوصی‌سازی معقتد است: مقدمات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز فراهم نشده است و مشغول آماده‌سازی این دو باشگاه برای واگذاری هستیم.
بر این اساس باید گفت با توجه به اختلاف نظر و نگاهی که از زبان مقامات دولتی در زمینه واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود، شاید نباید دستکم تا 1400 منتظر خصوصی‌سازی سرخابی‌ها باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 113463

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/113463/آخرین-وضعیت-خصوصی-سازی-سرخابی-منتظر-واگذاری-نباشیم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir