کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان بیان کرد؛

سران استکبار به دنبال ضربه زدن به اسلام/ خیانت حکام عرب علیه مردم فلسطین/ ضربه به مسلمانان با ایجاد تفرقه

عصرهامون , 9 تير 1398 ساعت 8:38

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: سران استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.


به گزارش عصرهامون، مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی، بیان کرد: دشمنان و در راس آن سران استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمانان هستند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال قبل ، هراس آمریکا و دشمنان از اسلام و مسلمین بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: تلاش آنها در دهه های گذشته برای اسلام هراسی و ایران هراسی بسیار بیشتر شده است به نحوی که تمام تلاش و سعی آنها بر این بوده که جهانیان را از اسلام بترسانند.

مولوی مقدسیان ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به اسلام ترفندهای زیادی را به کار بسته اند که یکی از آنها ایجاد تفرقه و دودستگی بین مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان بیان کرد: مسلمانان و در راس آن علما و نخبگان باید با هوشیاری مواظب ترفندهای دشمنان باشند تا به وحدت و همبستگی بین ملل اسلامی ضربه ای وارد نشود.

وی در ادامه به نشست منامه بحرین که با محوریت برخی از کشورهای اسلامی برگزار شد، اشاره کرد و افزود: برخی از حکام عرب و اسلامی به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان اضافه کرد: بزرگترین خیانت به مردم و آرمان فلسطین را همین حکام خیانتکار عرب با انجام چنین کارهای ذلت باری انجام می دهند.

مولوی مقدسیان خاطرنشان کرد: حکام عرب به دلیل اینکه خود سرسپرده غرب هستند به دنبال اجرای سیاست های خائنانه در سرزمین های اسلامی هستند.

انتهای پیام


کد مطلب: 113469

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/113469/سران-استکبار-دنبال-ضربه-زدن-اسلام-خیانت-حکام-عرب-علیه-مردم-فلسطین-مسلمانان-ایجاد-تفرقه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir