کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقرار دومین کاروان سلامت در شمال سیستان وبلوچستان/ 587 توفان زده ویزیت رایگان شدند

25 مرداد 1398 ساعت 1:43

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان از استقرار دومین کاروان سلامت در قالب طرح نذر آب در روستاهای شمال استان خبر داد.


به گزارش عصرهامون؛ رسول راشکی در تشریح این خبر گفت: دومین کاروان سلامت در قالب مرحله دوم طرح نذر آب و با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم اعزامی از استان البرز در دهستان کریم کشته توابع شهرستان هیرمند مستقر شد.
 
وی افزود: در مدت زمان حضور کاروان سلامت تعداد 587 نفر اهالی روستا از خدمات بهداشتی و درمانی پزشکان متخصص و عمومی بهره مند شدند.
 
به گفته راشکی؛ 6 پزشک متخصص، پزشک زنان، دندانپزشک، پزشک عمومی، پیراپزشک، روانشناس و تکنسین دارویی در قالب این کاروان سلامت به ارائه خدمات به مردم روستایی پرداختند.
 
وی تصریح کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی؛ اجری طرح نیابت، برنامه های شاد و فرهنگی، ارائه مشاوره و آموزش پیشگیری از بیماری های شایع و رقابت های فرهنگی ویژه کودکان از دیگر فعالیت های گروه اعزامی جمعیت هلال احمر استان البرز بود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: تحویل داروی رایگان، توزیع 150 بسته موادغذایی شامل برنج، گوشت گرم، حبوبات، روغن، توزیع 100 بسته فرهنگی شامل لوازم التحریر، کیف و البسه و توزیع 100 قطعه اسباب بازی از جمله دیگر خدمات ارائه شده بود.
 
راشکی تاکید کرد: طرح ملی نذر آب 2 با هدف محرومیت زدایی از 15 مرداد تا 26 شهریورماه جاری در این استان برگزار می شود که حضور کاروان سلامت بخشی از این طرح است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 114948

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/114948/استقرار-دومین-کاروان-سلامت-شمال-سیستان-وبلوچستان-587-توفان-زده-ویزیت-رایگان-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir