کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح342 طرح‌ توسعه خدمات روستایی سیستان و بلوچستان توسط رئیس جمهور

4 شهريور 1398 ساعت 11:01

۳۴۲ طرح توسعه خدمات زیربنایی روستایی سیستان و بلوچستان با اعتباری افزون بر هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهوری و با حضور استاندار و شماری از مدیران استان به مناسبت هفته دولت در دهستان سفیدابه افتتاح شد.


به گزارش عصرهامون، حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دستاوردهای دولت در توسعه زیربنایی روستاهای کشور و در ارتباط ویدئو کنفرانسی، دستور افتتاح طرح‌های برق‌رسانی به 46 روستا، آب‌رسانی به 35 روستا، 7 مرکز بهداشت و درمان، 101 کیلومتر راه روستایی و دسترسی 419 روستا به شبکه ملی اطلاعات در استان سیستان و بلوچستان را صادر کرد.

روحانی در جریان افتتاح پروژه‌های زیربنایی گفت: افتخار دولت تدبیر و امید گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان است و روزی که مشعل گاز در زاهدان روشن شد، یک روز تاریخی برای مردم استان بود و باید به سرعت شهرها و روستاهای استان از این نعمت برخوردار شوند.

رئیس جمهور اضافه کرد: توسعه بندر چابهار کار بزرگ دیگری بود که برای استان سیستان و بلوچستان انجام شده و مشارکت سه کشور ایران، هندوستان و افغانستان برای بهره‌برداری از بندر چابهار بسیار حائز اهمیت است. ضمن اینکه خط آهن چابهار به زاهدان و اتصال آن به راه‌آهن سراسری نیز اقدام زیربنایی دیگری برای این استان بشمار می‌رود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 115199

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/115199/افتتاح342-طرح-توسعه-خدمات-روستایی-سیستان-بلوچستان-توسط-رئیس-جمهور

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir