تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد

22 پروژه ورزشی در سیستان وبلوچستان آماده افتتاح و بهره برداری است

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از افتتاح و بهره برداری از 22 طرح و پروژه مهم ورزشی در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد.
22 پروژه ورزشی در سیستان وبلوچستان آماده افتتاح و بهره برداری است
ادهم کرد زابلی در گفت‌ و گو با عصرهامون، گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت 22 طرح و پروژه ورزشی از قبیل 19 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، 2 زمین فوتبال و یک سرسرای ورزشی در سیستان و بلوچستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد که 18 مورد آن ها ملی و 4 پروژه استانی است.

وی ادامه داد: شهرستان چابهار 4 مورد، کنارک، سراوان و سیب و سوران هر کدام 3 مورد، زاهدان و مهرستان هر یک 2 مورد و شهرستان های هامون، دلگان، خاش، نیکشهر و قصرقند هر کدام یک مورد از این پروژه ها را به خود اختصاص داده است.

کرد با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه ها منجر به بهره مندی جمعیتی قریب به 370 هزار و 675 نفر از امکانات ورزشی مناسب و اشتغال 31 نفر به طور مستقیم می شود، افزود: اعتبار کلی هزینه شده برای تکمیل مجموع این 22 پروژه 13 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد: تلاش می کنیم تا با افزایش سرانه های ورزشی و ترغیب و تشویق مردم برای ورود و حضور جدی تر در مسیر تندرستی، زمینه ساز نهادینه سازی فرهنگ ورزش و القای روحیه نشاط و شادابی در میان عموم مردم جامعه باشیم.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcfytdycw6dy0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما