تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸
مدیر بازرسی و نظارت اصناف ایرانشهر:

شهروندان ایرانشهری از واحدهای صنفی معتبر خرید کنید

مدیر بازرسی و نظارت اصناف ایرانشهر گفت: شهروندان هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر مراجعه و فاکتور رسمی کالا را از فروشنده دریافت کنند.
شهروندان ایرانشهری از واحدهای صنفی معتبر خرید کنید
 به گزارش عصر هامون، عطاالله دهمیری با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار داشت: شهروندان هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند.

وی افزود: اصناف ایرانشهر در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با حضور در بازار، ضمن پایش عرضه اقلام ضروری با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی لازم را انجام می دهند و با تشکیل پرونده، متخلفان در هر صنف، را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌کند.

دهمیری با تاکید بر قانون مداری اصناف افزود: کلیه فروشگاه‌ها پس از فروش کالا یا خدمات خود باید فاکتور رسمی به خریدار ارائه کنند و تمامی فروشگاه‌ها هم در بحث تامین کالاهای خود باید در هنگام خرید، فاکتور رسمی اخذ کرده و این فاکتور را به بازرسان ارائه کنند.

وی اذعان کرد: مردم در راستای برخورد با محتكران و اخلال گران در بازار با مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتكار، عرضه خارج از شبكه و كالای قاچاق با شماره تلفن 37221442تماس بگیرند.

انتهای پیام https://www.asrehamoon.ir/vdcjhievxuqev8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما