تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸
سرویس Xbox Live کنسول ایکس باکس برای دومین بار در هفته جاری از دسترس گیمرهای این کنسول خارج شد.
قطع شدن سرویس Xbox Live برای بار دوم در هفته جاری
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از یک ماه پیش سرویس Xbox Live کنسول ایکس باکس به طور ناگهانی از دسترس کاربران خارج شد و شرکت مایکروسافت هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداد و تنها پس از گذشت مدتی اعلام کرد که این سرویس مجددا در دسترس گیمرها قرار گرفته است. Xbox Live مهم‌ترین سرویس کنسول ایکس باکس است که به وسیله آن گیمرها می‌توانند وارد بخش آنلاین عناوین خود شود و بازی‌های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین اجرا کنند.
در هفته جاری نیز برای بار دوم این اتفاق افتاد و مثل دفعه قبل شرکت مایکروسافت به جای بیان علت آن فقط اعلام کرد که سرویس مذکور در دسترس قرار گرفت و گیمرها می‌توانند بدون هیچ مشکلی وارد این سرویس شوند. اما هنوز دو روز از قطع شدن سرویس ایکس باکس لایو نگذشته است که برای بار سوم و دومین بار در هفته جاری این سرویس از دسترس گیمرها خارج شد.
شرکت مایکروسافت این بار اعلام کرد که از دسترس خارج شدن سرویس فقط شامل گزینه‎‌های مربوط به ساخت و ورود به حساب کاربریگیمرها است و سایر خدمات سرویس ایکس باکس لایو در حال حاضر در دسترس قرار دارد. این در حالی است که گیمرها برای ورود به بخش آنلاین بازی‌های خود نیاز به احراز هویت و وارد کردن اطلاعات کاربری خود هستند و با از دسترس خارج بودن این بخش از سرویس Xbox Live عملا تمام این سرویس از دسترس کاربران خارج خواهد بود.
این بار هم بازی‌های Destiny 2 و Fortnite و برنامه‌های Spotify، Plex و Amazon Video از دسترس کاربران خارج شده‌اند. همچنین برخی از گیمرها اعلام کردند که توانایی ورود به بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز و عنوان  PlayerUnknown’s Battlegrounds را ندارد و این عناوین هم از دسترس آن‌ها خارج است.
شرکت مایکروسافت هنوز نسبت به اختلالات به وجود آمده در اصلی‌ترین سرویس خود واکنش نشان نداده و باید منتظر اعلام رسمی علت قطع شدن این سرویس توسط شرکت مایکروسافت بود.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccopqse2bqs18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها