تاریخ انتشار :شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸
شرکت Geekbench به تازگی نتایج اولین بنچمارک گوشی Huawei nova 6 5G را منتشر و برخی از اطلاعات سخت افزاری این گوشی را اعلام کرد.
اولین بنچمارک گوشی هوآوی nova 6 5G خبر از یک میان‌رده قدرتمند دارد
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وب سایت Geekbench یکی از وب سایت‌های نقد و تحلیل گوشی‌های هوشمند است که به طور جدی در حوزه آزمایش گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند. این شرکت به تازگی گوشی هوشمند Huawei nova 6 5G را مورد آزمایش قرار داده است و نتایج حاصل از این آزمایش را در وب سایت خود برای کاربران به اشتراک گذاشته است. بر اساس آزمایش‌های انجام شده توسط این وب سایت، گوشی Huawei nova 6 5G توانسته است امتیازات ۳۸۲۱ و ۱۱۶۹۳ را در حالت تک هسته و چند هسته بدست آورد که این ارقام نشان می‌دهد گوشی جدید هوآوی از قدرت بسیار بالایی در پردازش بهره می‌برد.
اطلاعات منتشر شده از این وب سایت نشان می‌دهد گوشی Huawei nova 6 5G از پردازنده Kirin 990 SoC، حافظه رم ۸ گیگابیتی و اندروید ۱۰ که از رابط کاربری EMUI 10 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند که قرار است پرچمدار جدید شرکت هوآوی باشد، احتمالا از صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. این گوشی نیز مانند سایر گوشی‌های موجود در بازار بدون حاشیه ساخته شده است و خبری از ناچ نیز در آن نخواهد بود و دوربین سلفی این گوشی هوشمند در بالا و سمت چپ آن قرار خواهد داشت.
دوربین این گوشی کیفیتی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و به صورت دوگانه در نمایشگر گوشی ظاهر خواهد شد؛ یکی از لنز‌های دوربین سلفی این گوشی ultrawide بوده و کیفیتی ۸ مگاپسکسلی خواهد داشت. از طرفی هم براساس یکی از ویدیو‌های منتشر شده از شرکت هوآوی دوربین پشت این گوشی به صورت چهارگانه و با کیفیتی ۶۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ همچنین باتری این گوشی ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و با از شارژ 40W نیز پشتیبانی خواهند کرد.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchiqnzv23nzwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما