کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان چابهار:

۷۶ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

25 آذر 1398 ساعت 13:52

مجید مستوفی گفت: ۷۶ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان چابهار هستند که از این تعداد۲۲ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۵۴ هزار نفر دیگر نیز افراد تحت پوشش بیمه شدگان اصلی هستند.


به گزارش عصرهامون؛ مجید مستوفی رئیس اداره تامین اجتماعی چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به طرح «پیپرلس» در این شهرستان بیان کرد: طرح پرونده الکترونیکی یا همان اجراي طرح‌ بدون استفاده از كاغذ از دو ماه قبل در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حال پیگیری به صورت مستمر و شبانه روزی هستیم، همکارانم تلاش می کنند که هر چه سریع تر این طرح اجرایی شود و کارهای اجرایی طرح پرونده های الکترونیکی در شعبه چابهار ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و امیدواریم تا پایان بهمن ماه این طرح را اجرایی کنیم.
 
رئیس اداره تامین اجتماعی چابهار اجراي طرح‌ بدون استفاده از كاغذ را، لازمه ارتقاي سرعت و دقت در اجرا عنوان کرد و گفت: این طرح جابجایی پرونده‌ها به صورت فیزیکی را حذف و تمام موارد الزامی پرونده‌ها اسکن و الکترونیکی برای بیمه شده و مستمری بگیران بایگانی می‌شود و برای دسترسی های مجدد نیاز به تشکیل پرونده جدید نخواهد بود و از طریق پرونده الکترونیکی پیگیر امورات خود خواهند بود.
 
وی با اشاره به تعداد پرونده‌های بازنشستگان مستمری بگیران شهرستان چابهار تصریح کرد: تعداد هزار و ۱۷۸ پرونده در شهرستان ثبت شده است و در این طرح بازنشستگان و تمام افراد زیرپوشش تامین اجتماعی که درخواست دریافت وام و خدمات را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان از این طرح استفاده کنند و با مراجعه به شعبه چابهار رمز ورود خود را دریافت کنند.
 
مستوفی خاطرنشان کرد: در شهرستان چابهار ۷۶ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که در این مجموع ۲۲ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۵۴ هزار نفر دیگر نیز افراد تحت پوشش بیمه شدگان اصلی هستند و تعداد پرونده های بازنشستگان مستمری بگیران شهرستان چابهار ۱۱۷۸ پرونده است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 118432

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/118432/۷۶-هزار-نفر-تحت-پوشش-بیمه-تامین-اجتماعی-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir