کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرستان دلگان:

حماسه نهم دی ماه در تاریخ ماندگار شد

عصرهامون , 6 دی 1398 ساعت 13:24

امام جمعه شهرستان دلگان گفت:
حماسه مردم مسلمان ایران در نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.


به گزارش عصر هامون به نقل از صدای بلوچ ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان، به سالروز مهم دی ماه اشاره و بیان کرد:دشمنان همواره در ايام انتخابات و پس از آن به دنبال فرصتي براي ضربه زدن به انقلاب بودند.

وی ادامه داد: آنها از ايام غبار آلود فتنه استفاده و ضربه‌هايي هم به نظام ما زدند اما هوشياري ملت در 9 دي همه برنامه‌ها و توطئه‌ها را نقش بر آب كرد.

امام جمعه شهرستان دلگان اضافه کرد:حماسه 9 دي سال ۱۳۸۸ با هوشياري و حضور همه ملت بصیر مسلمان ایران به وجود آمد و برای همیشه در تاریخ ماندنی و ماندگار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری گفت: مردم ایران در طول دوران انقلاب اسلامی همواره با بصیرت و آگاهی، بدخواهان انقلاب اسلامی را با شکست روبرو کرده اند.

وی تصریح کرد: در حقیقت یکی از بارزترین نشانه های این بصیرت، رقم زدن حماسه نهم دی می باشد و نهم دی در حقیقت تجلی ولایتمداری امت اسلامی ایران و پایبندی ملت به انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه دلگان خاطرنشان کرد: همانطور که امت اسلامی ایران در چهار دهه اخیر همواره با بصیرت و آگاهی عمل کرده اند، امروز نیز در مواجهه با مشکلات اقتصادی و تنگناها قطعا به خوبی می توانند استقامت داشته باشند و به این ترتیب یک بار دیگر دشمن را از توطئه هایش مایوس کنند.

انتهای پیام


کد مطلب: 118819

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/118819/حماسه-نهم-دی-ماه-تاریخ-ماندگار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir