کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

به روز رسانی و توسعه زیرساخت های ارتباطی و رادیویی سواحل استان

23 دی 1398 ساعت 9:29

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت های ارتباطی بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در راستای توسعه پوشش رادیویی سواحل استان به روز می شود.


سید حسن ابراهیمی در گفت وگو با عصرهامون، از برگزاری سومین جلسه کمیته مخابرات دریایی بندر چابهار با حضور اعضاء خبر داد و اظهار کرد: با توجه به توسعه بندر چابهار در حوزه زیرساختی و تجهیزاتی و نظر به این که مخابرات بستر همه زیرساخت ها به ویژه در حوزه دریایی است، ایجاد این نوع بسترسازی مدرن و به روز در بندر چابهار مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

به گفته وی، در این راستا تجهیزات برخی ایستگاه ها بازسازی و تعویض می شود، همچنین ایستگاه رادیویی مهم و استراتژیک مرکز کنترل ترافیک دریایی بندر چابهار به دکل مخابراتی جدید مجهز می شود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با تاکید بر استفاده از تجهیزات مخابراتی تولیدی داخل برای استفاده در ایستگاه های رادیویی سواحل استان اضافه کرد: بررسی وضعیت تجهیزات مخابراتی ایستگاه های ساحلی بندر چابهار و مشکلات تجهیزات مخابراتی شناورهای ملکی و ارائه راهکار لازم برای رفع آن از اهداف برگزاری این کمیته است.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های مخابراتی در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور ادامه داد: مستنداتی که توسط ایستگاه های مخابراتی در هنگام بروز سوانح ثبت و ضبط می شود، در کاهش سوانح دریایی نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست، وضعیت ایستگاه های رادیویی بندر چابهار شامل مرکز کنترل ترافیک دریایی، یگان حفاظت بندر شهید بهشتی، آتش نشانی و مخابرات بررسی و برای رفع معایب و به روز رسانی تجهیزات مخابراتی این ایستگاه های ساحلی تبادل نظر شد. همچنین استانداردسازی چابهار رادیو و تجهیزات هواشناسی لحظه ای از دیگر موضوع هایی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 119645

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/119645/روز-رسانی-توسعه-زیرساخت-های-ارتباطی-رادیویی-سواحل-استان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir