تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای 3 هزار و 78 راننده بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان در یازده ماهه سال جاری خبر داد.
فعالیت9هزار راننده در بخش باری سیستان وبلوچستان/بیش از سه هزار راننده در دوره های آموزشی تخصصی شرکت کردند
تیمور باقری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: در این دوره‌های آموزش عناوینی نظیر بدو خدمت باری و مسافری و حمل و نقل جاده ای مواد خطرناک به رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای استان ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این دوره ها در خصوص حساسیت شغل رانندگان، لزوم رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ترافیکی و مسئولیت حرفه ای آنان در قبال جامعه تاکید می شود.

باقری اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزشی را یکی از راه های ارتقای سطح آگاهی رانندگان وسایل نقلیه عمومی دانست و تصریح کرد: باز آموزی دانش حرفه ای و به روز کردن اطلاعات رانندگان و همچنین آماده نمودن رانندگان جدید از نظر علمی از اهداف برگزاری این دوره ها است که در همین راستا 2 مرکز آموزشی تخصصی رانندگان در استان فعال است.

وی تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای بار و مسافر سیستان و بلوچستان را به ترتیب 7 هزار و 96 دستگاه و 2 هزار و 730 دستگاه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 9 هزار و 236 راننده در بخش باری و سه هزار و 406 راننده نیز در حوزه مسافر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcivzazzt1arv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما