کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

افزایش کنترل های حفاظتی و امنیتی در راستای پیگشیری از جرائم/ کشف و ضبط کالای قاچاق آرایشی و بهداشتی و اموال بلاصاحب

30 فروردين 1399 ساعت 8:19

محافظ سوم سهراب طیبی فرمانده یگان حفاظت بندر چابهار با هوشیاری مأموران یگان حفاظت بنادر استان مقادیری کالای قاچاق شامل مواد بهداشتی و آرایشی کشف و ضبط گردید که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.


محافظ سوم سهراب طیبی فرمانده یگان حفاظت بندر چابهار در گفت وگو با عصرهامون، با اعلام اینکه مأموران یگان حفاظت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بعنوان حافظان امنیت اجتماعی نسبت به برقراری نظم و تأمین امنیت اقدام می نمایند اظهار کرد: در همین راستا یگان حفاظت بندر چابهار بویژه در ایام تعطیلات نوروز و آغاز شیوع ویروس کرونا نسبت به کنترل و سلامت تردد در مبادی ورودی، محوطه های بندری، ساختمان های عملیاتی، اداری و  درب های ورودی و خروجی بنادر شهید بهشتی، شهید کلانتری و کوی مسکونی اقدام نموده است.

فرمانده یگان حفاظت بندر چابهار افزود: با حفاظت و افزایش کنترل های مأموران یگان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مبارزه با سوء استفاده های احتمالی و قاچاق کالای مواد بهداشتي و ضدعفوني؛ در بازدید و بازرسی مأموران یگان حفاظت بندر شهید کلانتری از  شناورها، مقادیری کالای قاچاق شامل انواع مواد بهداشتی کشف و ضبط گردید.

محافظ سوم طیبی با بیان این موضوع خاطر نشان کرد: چهار فقره پرونده قضایی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال  تشکیل و  جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
طیبی همچنین از کشف مقادیری اموال بلاصاحب در بندر شهید کلانتری خبر داد.

وی در این باره اظهار کرد: در طی عملیات بازدیدهای شبانه از محوطه ها و اسکله ها، مأموران با مشاهده یک مورد مشکوک در اسکله 2 بندر شهید کلانتری که یک باکس با درب طناب پیچی شده بود مشکوک شده که پس از بازرسی دقیق در این رابطه مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم برقی کشف و ضبط گردید که با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 122875

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/122875/افزایش-کنترل-های-حفاظتی-امنیتی-راستای-پیگشیری-جرائم-کشف-ضبط-کالای-قاچاق-آرایشی-بهداشتی-اموال-بلاصاحب

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir