کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار:

سپاه در مقابل بحران های طبیعی و غیر طبیعی در خط مقدم نقش آفرینی می کند

2 ارديبهشت 1399 ساعت 11:53

مولوی عبدالرحمن دوستی گفت: سپاه پاسداران در مقابل بحران های طبیعی و غیر طبیعی از قبیل سیل و زلزله و در حال حاضر بیماری کرونا در کنار ستاد مقابله با این ویروس برای کمک رسانی به مردم در خط مقدم نقش پررنگی ایفا کرده است.


به گزارش عصرهامون، مولوی عبدالرحمن دوستی؛ امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به خدمات سپاه از بدو انقلاب بیان کرد: سپاه در مقابل دشمنان اسلام و نظام نقش مثبت و در مسائل دفاع از کشور در برابر تهاجمات بیگانگان چه در امور فرهنگی و تحریم های کمرشکن نقش بسزایی داشته است.

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار با اشاره به امنیت کشور توسط سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه در برقراری امنیت داخلی و خارجی در خط مقدم نقش مهمی دارد در بحث داخلی در مقابل آشوب ها و گروهک های قسم خورده برای ایجاد ناامنی و در مرزها از جان سپاهیان عزیز برای حفظ امنیت داخل کشور دریغ نکرده است.

وی با اشاره به توانایی های سپاه در زمینه های مختلف بیان کرد: به قدرت سپاه در امور تسلیحات و امور جنگی در قبال دشمن افتخار میکنیم، نقش سپاه در زمینه های مختلف از بیشتر ارگان ها وسازمان ها بیشتر است و همچنین در مسائل پزشکی در خصوص تاسیس بیمارستان ها و مراکز درمانی گام اول را برداشته است.

دوستی گفت: سپاه پاسداران همگام و همدل و با روحیه‌ جهادی، خط اول خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و توسعه در شهر و مخصوصا روستاها بوده و همچنان این خدمت رسانی ها به مردم ادامه دارد.

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در رابطه با نقش سردار سلیمانی در حفظ امنیت کشور خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همانطور که رهبر معظم انقلاب  فرمودند یک فرد نبود بلکه یک نقش خیلی مهم بود چه در امنیت داخلی و چه خارجی، از این رو بود که دشمن، انگشت خود را روی این سردار بزرگوار ایرانیان و جهان نهاد ولی اشتباه کردند زیرا که با نبود ایشان نقش شان کمرنگ نمی شود بلکه راه سردار را ده ها نفر ادامه می دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 123008

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/123008/سپاه-مقابل-بحران-های-طبیعی-غیر-خط-مقدم-نقش-آفرینی-می-کند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir