تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۳
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اینکه صرفا چند باشگاه بخواهند در مورد سرنوشت لیگ تعیین تکلیف کنند قانونی نیست.
باشگاه‌ها نمی‌توانند برای سرنوشت لیگ تعیین تکلیف کنند/ بهترین راه، برگزاری مسابقات است
به گزارش عصرهامون به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرزاد آشوبی در مورد نامه چند باشگاه لیگ برتری به صورت خودجوش به سازمان لیگ و خواستار تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر از سوی آنها، اظهار داشت: من فکر می‌کنم در این مورد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیرنده هستند و طبیعتا سازمان لیگ هم تابع تصمیم آنها خواهد بود. تا آنجا که من می‌دانم فیفا خواستار برگزاری به اتمام رساندن کامل مسابقات لیگ شده که از هر نظر بهترین تصمیم است اما به شرطی که زمان اجازه دهد. در این مورد باید دید نظر ستاد مبارزه با ویروس کرونا چیست.

وی افزود: اینکه صرفا چند باشگاه بخواهند با هماهنگی با یکدیگر نامه ای را به سمازمان لیگ فرستاده و برای آینده لیگ تعیین تکلیف کنند، اصلا شکل خوبی ندارد. اگر هم قرار است باشگاهی نظر دهد باید در یک جلسه مشترک بشینند و نظرات‌شان را اعلام کنند.

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: چنانچه قرار باشد بازی‌ها نیمه تمام بماند، آن وقت باید 4 تیم اول مشخص و راهی لیگ قهرمانان شوند که طبق جدول فعلی باید این اتفاق رخ دهد اما تیم‌های سقوط کننده را نمی‌توان معرفی کرد و باید فکر دیگری در مورد آنها بشود از این جهت که چند تیم احتمال سقوط شان به لیگ یک هست و رقابت بین آنها بسیار نزدیک است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcaaen6049nuu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما