تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۴
حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت: حضرت خدیجه (س) با تمام توان پیامبر(ص) را در ترویج و گسترش اسلام کمک و یاری کرد.
حضرت خدیجه (س) با تمام توان پیامبر(ص) را در ترویج اسلام کمک کرد
به گزارش عصرهامون، حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س)، بیان کرد: ایشان یکی از حامیان اصلی پیامبر اکرم (ص) در ترویج دین مبین اسلام بود.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: حضرت خدیجه (س) هم ازلحاظ مادی و هم ازلحاظ معنوی با تمام توان به پیامبر اکرم (ص) در جهت دستیابی به اهداف عالیه‌اش که همان ترویج و گسترش اسلام بود، یاری کرد.

وی افزود: ایشان در زمینه‌ها و ابعاد مختلفی حامی اسلام و پیامبر اکرم (ص) بودند، نقش حضرت خدیجه کبری (س) در استقرار، تثبیت و پیشرفت اسلام مهم و محوری تلقی می‌شود که جامعه باید نسبت به این نقش مهم آگاه شود.

حجت الاسلام بامری بیان کرد: حضرت خدیجه کبری (س) سخت‌ترین مشکلات و مصیبت‌ها و سختی‌ها را به خاطر حفظ ایمان به خدا و دفاع از اسلام و پیامبر اکرم (ص) تحمل کرد، ایشان هرروز گامی تازه در راه نیل به اهداف عالی اسلام برداشت.

این کارشناس مذهبی اضافه کرد: ازنظر ایمان و عقیده به‌جایی رسید که خداوندمتعال و پیامبر اکرم (ص) و ملائکه او را دوست داشتند و بر ایمان او مباهات می‌کردند و او را افضل زنان پیامبراکرم (ص) معرفی می‌کردند.

وی ادامه داد: چهره و جایگاه و درجه حضرت خدیجه کبری (س) آن‌چنان‌که باید تبیین و برجسته نشده است، جوانان و نوجوانان باید نسبت به چهره و جایگاه و درجه واقعی حضرت خدیجه کبری (س) شناخت واقعی پیدا کنند.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: ایشان نقش مهمی در ترویج و رشد و پیشرفت اسلام داشتند و دستگاه‌های مسئول و ذی‌ربط در امر فرهنگی باید در حوزه شناخت اهل‌بیت (ع) بیش‌ازپیش تلاش کنند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcj8tevhuqe8iz.fsfu.html
منبع : عصرهامون
نام شما
آدرس ايميل شما