کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان دلگان:

بخش رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) دلگان راه اندازی می شود

عصرهامون , 22 ارديبهشت 1399 ساعت 8:36

مجتبی شجاعی گفت: بخش رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان دلگان،هفته آینده راه اندازی می شود.


به گزارش عصرهامون، مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: به همت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و شبکه بهداشت و درمان دلگان ، از هفته آینده بخش رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) دلگان راه اندازی و شروع به کار خواهد کرد.‌

فرماندار شهرستان دلگان افزود : دستگاه رادیولوژی دیجیتال ، با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل منابع دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ، خریداری و طی هفته جاری نصب می شود.

این مسئول ادامه داد: این دستگاه پاسخگوی روزانه حدود ۵۰۰ بیمار بوده که با توجه به جمعیت حدود 80هزار نفری شهرستان دلگان تا ۳ سال پاسخگوی مراجعین خواهد بود.

وی افزود: همچنین در جهت ارتقا نظام سلامت و گام دوم طرح تحول سلامت ارسال تصاویر در بستر پرونده الکترونیک سلامت بیمار به تمام نقاط کشور جهت تکمیل و مشورت پزشکی در جهت روند درمان بیمار در بیمارستان امام رضا (ع) مسیر است.

شجاعی تصریح کرد: هم‌اکنون ۳ پزشک متخصص زنان و زایمان ، اطفال و طب اورژانس و در اینده متخصص بیهوشی با توجه به راه اندازی اتاق عمل و متخصص داخلی اضافه می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بیماران خونی شهرستان حدود ۱۰۰ بیمار تالاسمی و... و افراد واجد انجام تعویض خون به دلایل مختلف ، راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان با تعداد 2دستگاه دیالیز در دستور کار قرار گرفته است که دستگاهها توسط دانشگاه تحویل شهرستان گردیده و در صورت تامین اعتبار و مساعدت با تجهیز و راه اندازی بانک خون و اتاق RO طی شش ماهه نخست سال جاری آماده بهره برداری و ارایه خدمات است.

انتهای پیام


کد مطلب: 123805

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/123805/بخش-رادیولوژی-بیمارستان-امام-رضا-ع-دلگان-راه-اندازی-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir