کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت دلگان:

شب های قدر فرصتی ارزشمند برای خودسازی انسان است

عصرهامون , 23 ارديبهشت 1399 ساعت 18:54

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک گفت: شب های قدر فرصتی ارزشمند برای خودسازی انسان و نزدیک شدن به پروردگار متعال است.


به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن شب های قدر، بیان کرد: این شب از فرصت های بسیار ارزنده و مغتنمی است چرا که شب نزول بركات و خداوند به واسطه ولایت حضرت علی (ع) دین خود را كامل و نعمت را بر مردم تمام كرد. 

امام جمعه موقت شهرستان دلگان ادامه داد: شب قدر، وقت احیا و قرآن به سر گرفتن است و شب عروج و صعود قرآن ناطق یعنی امیرالمومنین (ع) است. 

حجت الاسلام شیبک عنوان کرد: شب‌های قدر فرصت مناسبی برای بخشش، توبه، استغفار و دعا و اوج ضیافت الهی است چرا که همه امور با ارزش و سرنوشت ساز تفكیک می‌شود. 

وی گفت: شب‌های قدر درهای رحمت پروردگار و خیر و برکت را به روی انسان‌های مومن و مسلمان گشوده است و بهره گرفتن از فیوضات ماه پر عظمت رمضان و منزلت شب‌های قدر انسان را به کمال و کامیابی در دنیا و آخرت می‌رساند.

امام جمعه موقت شهرستان دلگان ادامه داد: شب های قدر کلید مغفرت پروردگار برای انسانی است که ماه رمضان را روزه گرفته و به سمت و سوی گناهان نرفته است.

وی با بیان اینکه شب های قدر فرصتی گرانبها برای خودسازی بنده برای رسیدن به معبود است، خاطرنشان کرد: انسان نباید این فرصت ارزشمند را به راحتی از دست بدهد.

انتهای پیام


کد مطلب: 123888

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/123888/شب-های-قدر-فرصتی-ارزشمند-خودسازی-انسان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir