کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد:

حمایت 20 میلیارد ریالی از معلولان ضایعه نخاعی در روزهای کرونایی

29 ارديبهشت 1399 ساعت 9:29

حمیدرضا برات پور گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا 20 میلیارد ریال کمک به 800 معلول ضایعه نخاعی با سرانه 250 هزار تومان پرداخت شد.


حمیدرضا برات پور، معاون موسسات غیر دولتی و مشارکت های اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون؛ گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به مراکز توان بخشی و شبانه روزی 221 میلیون تومان برای تامین وسایل بهداشتی در طول این مدت پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ارائه خدمات خط 123 و مشاوره 1480 برای پاسخگویی استرس و اضطراب های ناشی از کرونا، مداخله فعال اجتماعی در حاشیه شهرها برای کودکان کار و خیابان در 15 شهر استان و توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی از دیگر اقدامات مبارزه با بیماری کووید 19 است.

به گفته این مقام مسئول، تهیه و تبیین دستورالعمل های ویژه پیشگیری از بیماری های واگیر در کشور، استان و شهرستان ها، تعیین ساختار و شرح وظایف اعضای کمیته و مشخص کردن اهداف و ماموریت ها هماهنگ با ستاد بحران، آموزش و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی و گروهی، تهیه پروتوکل بهداشتی، بسته های بهداشتی آموزشی ویژه کارکنان مراکز معلولان سالمندان و مددجویان از دیگر اقدامات فرهنگی مقابله با کرونا بوده است.

وی ادامه داد: سامانه خود ارزیابی وضعیت روان شناختی در زمان شیوع ویروس کرونا به آدرس corona.behzisti.ir  نیز در مدت شیوع کووید 19 آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 124099

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/124099/حمایت-20-میلیارد-ریالی-معلولان-ضایعه-نخاعی-روزهای-کرونایی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir