کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل راهداری سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تکمیل سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه در گرو 200 میلیارد اعتبار

17 شهريور 1399 ساعت 8:29

ایوب کرد گفت: در صورت تخصیص200 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه سال آینده شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.


ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه عملیات توسعه این سالن مسافری از سال 97 آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود: طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه با صرف هزینه کرد 30 میلیارد ریالی از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: تکمیل زیرساخت ها و کیفی سازی خدمات در پایانه های مرزی یکی از سیاست های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شمار می رود که ساخت سالن کنونی پایانه مرزی میرجاوه نیز در راستای این سیاست ها انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: توسعه اقتصاد منطقه ای و حمل و نقل بین المللی، افزایش مبادلات با کشورهای همسایه و پذیرا بودن خیل عظیم زائران پاکستانی عتبات عالیات از جمله قابلیت های قابل توجه پایانه مرزی میرجاوه است.

به گفته این مقام مسئول، در صورت تخصیص200 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سالن مسافری سال آینده شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه مرز محل عبور است نه توقف، تاکید کرد: بهره برداری از طرح توسعه این سالن مسافری نقش مهمی در تسهیل و سرعت بخشی به جابجایی و تردد مسافران، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی کالا در پایانه مرزی میرجاوه خواهد داشت.

کرد درپایان گفت: این اداره کل همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر در پایانه مرزی میرجاوه ساماندهی محوطه و مسیرهای ورودی و خروجی و همچنین روکش آسفالت محدوده این پایانه مرزی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 129525

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/129525/تکمیل-سالن-مسافری-پایانه-مرزی-میرجاوه-گرو-200-میلیارد-اعتبار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir