تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری 4 نفر به اتهام اختلاس توام با جعل در زاهدان

حجت الاسلام علی موحدی راد گفت: چهار نفر به اتهام اختلاس توام با جعل در زاهدان دستگیر شدند.
دستگیری 4 نفر به اتهام اختلاس توام با جعل در زاهدان
به گزارش عصرهامون حجت الاسلام علی موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان بیان کرد: 2 نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی زاهدان اقدام به شناسایی زمین های خالی و ساخته نشده در شهر زاهدان کردند سپس با استفاده از نقشه ها پلاک ثبتی ملک را به دست آورده و اسناد زمین ها را از بایگانی اداره کل راه و شهرسازی استخراج وب ررسی می کردند آیا زمین ها واگذار شده یا معارض دارند، اگر معارض نداشته یا واگذار نشده بود اقدام به ثبت سند به نام دولت می کردند.

وی ادامه داد: این افراد با جعل مکاتبات کمیته تقسیم اسناد، طی نامه به اداره کل ثبت اسناد و ‌املاک ،خودشان را به عنوان مسئول واگذاری معرفی و زمینها را به اشخاصی که توسط 2 نفر از عوامل خودشان معرفی می کردند واگذار و به نام آنها سند می زدند.

موحدی راد افزود: در این راستا امضاء مدیر کل وقت و مکاتبات اداره کل راه وشهرسازی جعل و اسناد مجعول را به دفترخانه ها ارائه و سند به نام اشخاص صادر می کردند.

وی در پایان افزود: در مرحله تحقیقات مقدماتی مشخص شد 6 قطعه زمین به ارزش ریالی صد و سیزده میلیارد و ششصد میلیون ریال  توسط این افراد واگذار شده است.

وی افزود : کشف جرم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفته است، متهمین با قرار بازداشت جهت تکمیل تحقیقات در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفتند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcb99b8wrhb5sp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما