ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - برگزاری مسابقات استعدادیابی دوومیدانی مناطق شش گانه سیستان و بلوچستان/ نفرات برتر منطقه 4 مشخص شدند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت دوومیدانی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری مسابقات استعدادیابی دوومیدانی مناطق شش گانه سیستان و بلوچستان/ نفرات برتر منطقه 4 مشخص شدند

24 مهر 1399 ساعت 23:45

ایرج رستم زهی گفت: مسابقات استعدادیابی دو ومیدانی منطقه چهار از سری رقابت های مناطق شش گانه سیستان و بلوچستان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.


 ایرج رستم زهی، رئیس هیئت دوومیدانی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در ادامه برگزاری مسابقات استعدادیابی دو و میدانی مناطق شش گانه استان، مرحله اول رقابت های منطقه چهار به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور تیم های شهرستان نیکشهر، قصرقند، فنوج در ورزشگاه شهید صغیرا نیکشهر در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج مسابقه پسران ادامه داد:در ماده ۱۰۰ متر: مقام اول تا سوم به فرزاد آزادی و سینا آزادی از قصرقند و میعاد ملک از فتوج، در ماده۴۰۰متر به خالد نوکری از قصرقند و حسن ریسی از قصرقند و ابوبکر ریسی از نیکشهر اختصاص یافت و در ماده ۸۰۰متر عدنان نصرتی و فرزاد میری از فنوج در جایگاه اول و دوم ایستادند.
 

رستم زهی گفت: در رشته پرش طول نیز مقام اول به حسن رئیسی از قصرقند، عنوان دوم به فرزاد میری از فنوج و جایگاه سوم به فرزاد آزادی از قصرقند رسید.

وی افزود: در بخش دختران و ماده ۱۰۰ متر، فاطمه رئیسی، زلیخا رئیسی و ماریه نوتکی از قصرقند، در ماده۴۰۰متر فاطمه رئیسی از قصرقند،  رویا پیشرو از و رویا چاکری از نیکشهر، در ماده هزار و پانصد متر مرجان بن از نیکشهر، زهرا دهانی از قصرقند و عایشه کرنگیش از نیکشهر و در رشته پرش طول فاطمه چاکری از نیکشهر، فاطمه ازادمنش و ساناز درزاده از قصرقند به مقام اول تا سوم دست یافتند. 

انتهای پیام/ 
 


کد مطلب: 130953

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/130953/برگزاری-مسابقات-استعدادیابی-دوومیدانی-مناطق-شش-گانه-سیستان-بلوچستان-نفرات-برتر-منطقه-4-مشخص-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir