تاریخ انتشار :شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۸
هادی میرزایی گفت:تعداد ۲۹ نفر فوتی در آبان ماه داشتیم و اگر توصیه های بهداشتی به طور کامل رعایت نشود بحران شدیدی در منطقه خواهیم داشت.
کرونا در آبان ماه ۲۹ فوتی به جای گذاشته است/ظرفیت بیمارستان سینا به زودی تکمیل می شود
به گزارش عصرهامون؛ هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در گفت وگو با اوشیدا گفت: متاسفانه وضعیت کرونا ویروس در شمال استان خوب نیست و هر روز تعداد مبتلایان و فوتی ها افزایش دارد .

وی افزود: با آغاز محدودیت های جدید انتظار می رود همه مسئولان و مردم نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مانند گذشته همراه باشند .

میرزایی بیان کرد: تعداد ۲۹ نفر فوتی در آبان ماه داشتیم و اگر توصیه های بهداشتی به طور کامل رعایت نشود بحران شدیدی در منطقه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اجرای دقیق محدویت ها برای پیشگیری از گسترش همه جانبه کرونا ویروس ، نیاز به همت مسئولان، کسبه و مردم دارد در این صورت به هدف خود خواهیم رسید ، در غیر این صورت بحران شدید کرونا ما را غافلگیر می کند .

میرزایی تصریح کرد: آنچه در روز اول رصد شد ، کافی نیست و این خطر بزرگی است لذا خواهش می کنیم همه همراه و سعی کنیم تا به بهترین شکل محدودیت ها اجرایی شود .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد افراد بستری و احتمال افزایش بیشتر، علاوه بر بیمارستان سینا ، مکانهای دیگری برای بستری بیماران کووید ۱۹ پیش بینی شده است تا در صورت نیاز ، استفاده شود.



انتهای پیام/
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcgqx9qyak9ww4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما