کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر:

10 واحد صنفی متخلف در ایرانشهر پلمپ شدند

2 دی 1399 ساعت 9:01

مهدی صدرایی نسب از پلمپ و غیر فعال سازی ۱۰ باب مکان کسب متخلف توسط واحد سلامت محیط و کار شهرستان ایرانشهر خبر داد.


به گزارش عصرهامون مهدی صدرایی نسب، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: ۱۰ باب مکان کسب توسط واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت این منطقه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و ساعت کاری پلمپ شدند.

وی افزود: این موارد شامل پلمپ هفت باب آرایشگاه مردانه، یک باب مبلمان فروشی، یک باب موبایل فروشی، یک باب سوپر مارکت بوده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر ادامه داد: از مردم و متصدیانی که با رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا به مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر ماندن در خانه پایبند هستند و نسبت به اجرای هر چه بهتر طرح محدودیت‌های هوشمند کمک و همراهی می کنند قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات به کلیه مشتریان اصناف بدون ماسک، مطابق با مصوبات ستاد کرونا این منطقه خلاف قانون بوده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ضروری بوده، اما کافی نیست و باید شهروندان عزیز در خانه بمانند تا زنجیره ابتلا به بیماری کرونا را قطع شود.

این مسئول اظهار کرد: مکان‌هایی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا مشکل ایجاد می‌کنند باید پلمپ شوند و مجموعه بانک‌ها و دستگاه های دولتی و واحدهای صنفی باید برای جلوگیری از این بیماری پیش قدم باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 133381

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/133381/10-واحد-صنفی-متخلف-ایرانشهر-پلمپ-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir