کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت روز تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان انجام شد؛

تجلیل از بانوی پیشکسوت جنگ تحمیلی در ایرانشهر

8 دی 1399 ساعت 8:37

از بانوی پیشکسوت هشت سال جنگ تحمیلی مریم شمس، مسئول ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ خواهران در ایرانشهر تجلیل به عمل آمد.


به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ امروز دوشنبه هشتم دی ماه ۹۹ که به نام روز تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان نامگذاری شده، از مریم شمس، مسئول ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ خواهران، بانوی پیشکسوت هشت سال جنگ تحمیلی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری، نماینده ولی فقیه، فداحسین سرگلزایی، جانشین سپاه شهرستان ایرانشهر از سوی نوربی بی اربابی، مسئول بسیج جامعه زنان این منطقه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری، نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: هرچند جنگ و دوران دفاع مقدس، امری مردانه به نظر می‌آید اما خوب است جوانان، دختران و زنان امروز بدانند که شیر زنان کشور نیز پا به پای مبارزان و مجاهدان در همه زمینه‌ها حضور داشتند و رزمندگان دفاع مقدس از این حضور روحیه می‌گرفتند.

وی در ادامه بر گرامی داشت دلاورمردان و شیرزنان آن روزها تأکید کرد و افزود: نقش موثر زنان در هشت سال دفاع مقدس، امری انکار ناپذیر و سرشار از ایثاری  آگاهانه است، بانوانی که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری رزمندگان سلحشور شتافتند.

  نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: بانوان در دفاع مقدس با ایثار و فداکاری وصف ناپذیر و روحیه جهادی خود توانستند برگ های زرینی بر تاریخ رشادت های این  مرز و بوم بیافزایند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 133512

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/133512/تجلیل-بانوی-پیشکسوت-جنگ-تحمیلی-ایرانشهر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir