تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲
مسئول سازمان بسیج مداحان سیستان و بلوچستان:

بصیرت، رمز پیروزی حماسه ۹ دی و سیره شهید سلیمانی بود

محمد جواد جامعی،حماسه ۹ دی را نماد بصیریت و هوشیاری ملت بزرگ ایران دانست و گفت:حاج قاسم‌ها در دل ۹ دی‌ها پرورش خواهند یافت.
بصیرت، رمز پیروزی حماسه ۹ دی و سیره شهید سلیمانی بود
 محمد جواد جامعی،مسئول سازمان بسیج مداحان استان در گفت وگو با عصرهامون  حماسه ۹ دی را نماد بصیریت و هوشیاری ملت بزرگ ایران دانست و گفت: حماسه ۹ دی همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را با شکست مواجه کرد و در واقع می توان گفت که این حماسه بزرگ، اثبات حمایت قاطع ملت از نظام و ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ دشمن با تمام توان خود وارد عرصه شده بود و قصد داشت اهداف شوم خود را عملی کند، افزود: فتنه ۸۸ نشان داد که در اوج پیروزی نیز نباید از دشمن و توطئه های شوم آن غافل شد و باید همواره هوشیار بوده و با تبعیت از فرامین ولایت فقیه در مقابل توطئه ها ایستاد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران پیوند ناگسستنی با ولایت دارند و همواره در تبعیت از فرامین رهبری آماده هستند، عنوان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در طرح ریزی فتنه ۸۸ ، در دو مقوله مهم دچار اشتباه شدند و آن نداشتن درک درست و صحیح از ارتباط عمیق امام و امت  و همچنین فقدان شناخت از ملت بزرگ و حماسه ساز ملت ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف بین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و دنیای غرب یک اختلاف مبنایی و ماهوی است، افزود: تا مادامی که این اختلافات وجود دارد دشمن توطئه های خود را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران برنامه ریزی می کند.

مسئول سازمان بسیج مداحان ادامه داد: مشارکت بالای مردم درانتخابات سال ۸۸ به عنوان یک برند در سطح جهان مطرح شده بود که اتفاقات تلخ این موضوع را تحت الشعاع خود قرار داده و باعث ایجاد آسیبهای جبران ناپذیری به کشور شد .

وی با اشاره به تلاش دشمنان در کمرنگ کردن جلوه های  این حماسه بزرگ تاریخ انقلاب در مقابله با این موضوع گفت : حماسه نهم دی به عنوان یکی از مهمترین حوادث تاریخ انقلاب و سند محکم دیگری از دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی باید در اذهان حفظ شود.

جامعی با بیان اینکه ولایت پذیری و ولایت مداری حاج قاسم سلیمانی را سردار دلها کرد، گفت: رمز پیروزی این شهید والامقام بصیرت و ولایت مداری بود؛ اکنون همزمانی هفته بصیرت و سالگرد ایشان نشان می دهد که حاج قاسم‌ها در دل ۹ دی‌ها پرورش خواهند یافت.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcg3w9qqak9wn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما