کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف حمایت از آسیب دیدگان از کووید-19 انجام شد؛

تقدیر از پاکبانان و رفتگران شهرداری زاهدان در رزمایش کمک مومنانه/تداوم خدمت بی منت سپاه و بسیج در سنگر مقابله با کرونا

11 دی 1399 ساعت 14:31

علی اکبر جعفری، معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه گفت: در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت در اقدامی خداپسندانه، 200 نفر از زحمتکشان عرصه نظافت، پاکبانان رفته گر سطح شهر زاهدان توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قدس و سازمان بسیج سازندگی سیستان وبلوچستان مورد تجلیل قرار گرفتند.


علی اکبری جعفری در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار عصرهامون از تداوم خدمت بی منت در قالب رزمایش کمک های مومنانه خبر داد و بیان کرد: در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت در اقدامی خداپسندانه بدون حضور رسانه‌های عمومی و مسئولین استانی، به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قدس و سازمان بسیج سازندگی استان برنامه ای برای تقدیر از زحمات این قشر اجرا شد.

وی افزود: در این مراسم از 200 نفر از زحمتکشان عرصه نظافت، پاکبانان رفته گر سطح شهر زاهدان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
 
معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه تصریح کرد: به منظور حمایت کاری و اجرایی از قشر مذکور و رفع مشکلات در حاشیه این  مراسم میز خدمت با حضور مدیران ارشد شهرداری و مسئولین و کارشناسان ادارات (صرفا مرتبط  جهت بررسی مشکلات )برگزار و توسط  قرارگاه محرومیت زدایی مشکلات پزشکی، حمایتی جهیزیه، ساخت و ساز  کالا و خدمات  و سایر موارد نیز  از افراد به صورت تک به تک اخذ و در دستور بررسی و اقدام  اجرایی قرار گرفت.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در پایان این برنامه نیز که با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته بود یک سبد کالای حمایتی مخصوص به همراه بسته بهداشتی به افراد اهدا شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 133658

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/133658/تقدیر-پاکبانان-رفتگران-شهرداری-زاهدان-رزمایش-کمک-مومنانه-تداوم-خدمت-بی-منت-سپاه-بسیج-سنگر-مقابله-کرونا

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir