کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

علم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دست دیگر فرزندان انقلاب اسلامی است/ ادامه راه سردار دلها، تنها راه غلبه بر دشمن

13 دی 1399 ساعت 9:39

محمد هراتی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از اثرگذارترین ها در جبهه مقاومت اسلامی بود.


به گزارش عصرهامون محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله متدین ترین و معتقدترین پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای حاکمیت موازین دینی و دفاع از ارزش های والای دین اسلام قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سال ها در میدان های آتش و خون حضور فعال داشت و با وجود ایمان و اعتقاد قلبی به مذهب تشیع و دین مبین اسلام، به افکار و عقاید دینی و مذهبی دیگران احترام می گذاشت، همان گونه که برای آزادسازی مناطق شیعه نشین تلاش، برنامه ریزی و فداکاری می کرد، به همان اندازه هم برای منطقه های سنی، ایزدی و مسیحی نشین از خودگذشتگی و رشادت نشان می داد. 

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که سال ها خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود پس از عمری مجاهدت و جانفشانی در راه دفاع از امنیت مردم به آرزوی دیرین خود که شهادت بود رسید.

وی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای کم نظیر از مجاهدت، تقوا، حق طلبی، ولایتمداری، ظلم ستیزی و مردمداری بود که تاکنون عکسی از پشت میزنشینی وی پیدا نشده، یا در جبهه های نبرد بود یا در میدان ها حضور داشت‌.

هراتی تصریح کرد: ساماندهی نیروهای جبهه مقاومت در عراق و سوریه بزرگترین اقدام شهید حاج قاسم بوده که مدیریت وی و فداکاری مدافعان حرم اجازه نداد داعش به مرزهای ایران نزدیک شود.

وی با اشاره به تلاش سازمان های جاسوسی آمریکایی و صهیونیستی برای ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: دشمن به خوبی می دانست که توان مقابله با جبهه مقاومت و در راس آن با سردار دلها را ندارد و برای ترورش برنامه ریزی کرد و نهایتا به هدف شوم خود رسید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هرچند، هیچ کس نمی‌تواند جای خالی فرمانده دلها را پر کند اما خاصیت جمهوری اسلامی و منطق انقلاب این است که با شهادت هر یک از فرزندانش، مجاهدت و مبارزه همچنان مسیر خود را ادامه می دهند و مصمم تر از قبل با اتصال به قدرت الهی و حضور مردم در راستای رسیدن به اهداف نظام اسلامی در حرکت بوده و همه دلدادگان به مکتب نورانی اسلام بر این باور هستند که هیچ وقت عَلَم حق بر زمین نمی‌ماند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 133715

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/133715/علم-سردار-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-دست-دیگر-فرزندان-انقلاب-اسلامی-ادامه-راه-دلها-تنها-غلبه-دشمن

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir