تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰
مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

نام ۲ شاعر ملی سیستان و بلوچستان در لیست "راویان بالندگی"

حامد زارعی گفت: در همایش تجلیل از شاعران ملی انقلاب اسلامی با عنوان "راویان بالندگی" ۲ شاعر ملی و انقلابی سیستان و بلوچستان تجلیل می شوند.
نام ۲ شاعر ملی سیستان و بلوچستان در لیست "راویان بالندگی"
حامد زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در همایش تجلیل از شاعران ملی انقلاب اسلامی با عنوان "راویان بالندگی" ۲ شاعر ملی و انقلابی از سیستان و بلوچستان تجلیل می شوند.

وی ادامه داد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مناسبت های مختلف از تاثیرگذاران عرصه کتاب تجلیل می کند که در گذشته از ۴۰ نویسنده برتر کشوری تجلیل شد.

این مقام مسئول ادامه داد: از سیستان و بلوچستان نیز از حجت الاسلام رهداربه عنوان نویسنده برتر تقدیر شد و امسال هم نهاد کتبخانه های عمومی کشور از شاعران انقلاب اسلامی تقدیر می کند که از سیستان و بلوچستان نیز آقایان عباس باقری و مجید لشکری تجلیل می شوند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این مراسم در استان های مختلف و بر اساس زمان بندی اعلام شده انجام می شود که در سیستان و بلوچستان به همراه استان های کرمان، هرمزگان و البرز ۲۶ بهمن ماه برگزار می شود.

زارعی تصریح کرد: ویژه برنامه های "راویان بالندگی" در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی با هدف تجلیل از شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی از ۱۸ بهمن ماه آغاز و تا ۲۹ ماه جاری ادامه دارد.

وی اظهار کرد: این مراسم پیرو استمرار فعالیت های ادبی در سال جاری و برگزاری برنامه‌ها و جلسات ارزشمند فرهنگی و آموزشی محافل ادبی کشور، همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب همراه با شعار "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" در استان های مختلف کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchkknzw23nxwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما