کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حاشیه شهر انجام شد؛

توزیع 280 بسته معیشتی قرارگاه سازندگی خاتم به نیازمندان چابهار و کنارک/ کمک به آسیب دیدگان از کرونا توصیه مهم رهبر انقلاب است

28 بهمن 1399 ساعت 10:23

بیش از 280 بسته معیشتی به نیازمندان توسط قرارگاه سازندگی خاتم در محلات کم برخوردار چابهار و کنارک توزیع شد.


به گزارش عصرهامون، حجت الاسلام حمیدرضا بهرامی؛ رابط نمایندگی ولی فقیه در کارگاه عمران ساحل، وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در زمینه کمک های مومنانه بیان کرد: کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اولویت رهبر انقلاب در کمک مومنانه است.
 
وی ادامه داد: در این راستا بیش از280 بسته کمک معیشتی ارسالی از تهران در بین نیازمندان چابهار و کنارک توزیع شد.
 
رابط نمایندگی ولی فقیه در کارگاه عمران ساحل با اشاره به جایگاه و رسالت فرهنگی قرارگاه خاتم الانبیاء تصریح کرد: در مرحله اول نیازمندان با همکاری بسیج کارگری، ائمه جماعات چابهار و کنارک شناسایی و معرفی شدند و سپس بسته‌های معیشتی در بین زنان سرپرست خانوار و نیازمندان چابهار و کنارک توزیع شد.
 
وی با بیان اینکه این بسته‌ها در مناطق حاشیه چابهار و چراغ آباد کنارک توزیع شد، افزود: هربسته با ارزش 450 هزارتومان شامل برنج، نمک، رب، نخود، عدس، شکر، قند، چای خشک، روغن، سویا، ماکارونی بود.
 
حجت الاسلام بهرامی گفت: کل ارزش این بسته ها بیش از 128 میلیون تومان بود و سعی شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی توزیع عادلانه اقلام میان نیازمندان برای مقابله با شیوع کرونا را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: توزیع عادلانه کالاها در مناطق مختلف بویژه محروم بسیار مهم است تا هیچ محله و یا افراد نیازمندی از این کمک ها محروم نشوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 135186

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/135186/توزیع-280-بسته-معیشتی-قرارگاه-سازندگی-خاتم-نیازمندان-چابهار-کنارک-کمک-آسیب-دیدگان-کرونا-توصیه-مهم-رهبر-انقلاب

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir