کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عبور از مرز محرومیت؛

از افتتاح 149 زمین چمن مصنوعی تا بهره برداری از 327 خانه ورزش روستایی

22 فروردين 1400 ساعت 12:52

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از از افتتاح 149 زمین چمن مصنوعی و بهره برداری از 327 خانه ورزش روستایی در این خطه خبر داد.


ادهم کرد زابلی، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد:سال گذشته با نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش و جوانان و با عبور از مرز محرومیت، 149 زمین چمن مصنوعی، 327 خانه ورزش روستایی و هفت سالن چندمنظوره در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: 134 سالن چندمنظوره ورزشی، 9 استادیوم فوتبال، 12 استخر شنا و سه جاده سلامت در سیستان و بلوچستان فعال است که برای توسعه اماکن در این خطه و افزایش سرانه فضای ورزشی، کار ساخت خانه کبدی و کشتی در زابل، سالن چهار هزار و پانصد نفری در زاهدان، شروع شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول اضافه کرد: هفت ورزشگاه فوتبال، 18 سالن چند منظوره ورزشی، یک استخر شنا، 50 زمین چمن مصنوعی، 2 جاده سلامت و 11 سالن تخصصی، 20 خانه جوان و پنج گود زورخانه در سیستان و بلوچستان در دست احداث است. 

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان های استان اذعان کرد: مناطق بکر و سواحل چابهار و کنارک نیاز به زمین های استاندار ویژه ورزش های ساحلی نیاز دارد تا قهرمان ملی این حوزه نیز کشف و شکوفا شوند.

کرد گفت: جهش چشم گیر پروژه های حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و ایجاد فضاهای ورزشی قابل توجهی برای ورزشکاران و جوانان شمال تا جنوب استان با حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، استانداری، سازمان برنامه و بودجه ، فرمانداران و سایر مجموعه ها محقق شد.

انتهای پیام/ 


کد مطلب: 136562

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/136562/افتتاح-149-زمین-چمن-مصنوعی-بهره-برداری-327-خانه-ورزش-روستایی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir