ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - طرح نظارتی ویژه رمضان ادامه دارد/ بازدید از 700 واحد صنفی در ایرانشهر - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت؛

طرح نظارتی ویژه رمضان ادامه دارد/ بازدید از 700 واحد صنفی در ایرانشهر

1 ارديبهشت 1400 ساعت 8:39

مهرداد طاهری از نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی واحدهای صنفی توسط کارشناسان اداره صمت ایرانشهر در طرح نظارتی ویژه رمضان خبر داد.


به گزارش عصرهامون مهرداد طاهری، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۷۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی توسط کارگروهی متشکل از نمایندگان اتحادیه های صنفی، مرکز بهداشت و اماکن نیروی انتظامی صورت گرفته است که به تعدادی از واحدها آن ها به علت پایین بودن شاخص های بهداشتی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطار لازم داده شد.

وی افزود: در راستای بازدید به عمل آمده کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر برای ۲ واحد صنفی پرونده تخلف عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی متناسب با رنگ بندی منطقه ایرانشهر به صورت مستمر و روزانه توسط اصناف در حال انجام است.

وی عنوان کرد: هدف از بازدید و پایش مستمر بازار و کالاهای اساسی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر این است که مردم خللی در روند تهیه مایحتاج و کالا ضروری نداشته باشند.

طاهری از مردم ایرانشهر درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را با سامانه‌‌ ۱۲۴ اداره صمت در میان بگذارند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 136792

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/136792/طرح-نظارتی-ویژه-رمضان-ادامه-بازدید-700-واحد-صنفی-ایرانشهر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir