تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۹
مهرداد طاهری از نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی واحدهای صنفی توسط کارشناسان اداره صمت ایرانشهر در طرح نظارتی ویژه رمضان خبر داد.
طرح نظارتی ویژه رمضان ادامه دارد/ بازدید از 700 واحد صنفی در ایرانشهر
به گزارش عصرهامون مهرداد طاهری، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۷۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی توسط کارگروهی متشکل از نمایندگان اتحادیه های صنفی، مرکز بهداشت و اماکن نیروی انتظامی صورت گرفته است که به تعدادی از واحدها آن ها به علت پایین بودن شاخص های بهداشتی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطار لازم داده شد.

وی افزود: در راستای بازدید به عمل آمده کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر برای ۲ واحد صنفی پرونده تخلف عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی متناسب با رنگ بندی منطقه ایرانشهر به صورت مستمر و روزانه توسط اصناف در حال انجام است.

وی عنوان کرد: هدف از بازدید و پایش مستمر بازار و کالاهای اساسی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر این است که مردم خللی در روند تهیه مایحتاج و کالا ضروری نداشته باشند.

طاهری از مردم ایرانشهر درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را با سامانه‌‌ ۱۲۴ اداره صمت در میان بگذارند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcf1vdy0w6dmea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما