تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲
لازم است افرادی که کفایت دارند و مسئولیت پذیر و خستگی ناپذیر هستند و در میدان حضور دارند و دارای کارنامه روشن و شفافی هم هستند و متناسب با شرایط و اقتصادی جامعه توانمندی دارند و نفس تازه برای انقلاب اسلامی محسوب می شوند وارد کار شوند.
سوءتدبیر مسئولان و نداشتن کارآمدی، بزرگترین مشکل کنونی/ انتخاب فرد با روحیه انقلابی و جهادی نفس تازه برای انقلاب اسلامی است
به گزارش عصرهامون، حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اعتماد و علاقه‌ مردم به نظام جمهوری اسلامی و پیوند با آن است، قدرت اراده و تصمیم گیری که در مردم وجود دارد در اهداف عالیه انقلاب بسیار تاثیر گذار است.

وقتی مردم در صحنه حاضر می شوند نشان می دهند به نظام جمهوری اسلامی که توانسته است کشور را استقلال و آزادی ببخشد، دلبسته‌ هستند،هرچه این حضور وانضباط در بین مردم بیشتر باشد، آبرو و احترام ملت ایران در پیش چشم ناظران جهانی بیشتر است.

بسیار مهم است که در ایام برگزاری انتخابات، قبل، حین و روز انتخابات و هم بعد از آن انضباط مردمی و پایبندی به نظم و قانون در جامعه وجود داشته باشد، این همان چیزی است که بسیاری از کشورها آن را ندارند.

مردم باید از روی فکر و تأمل رای بدهند، وقتی در این زمینه به صورت منطقی اندیشیده شود و رای و انتخاب بر اساس آن منطق باشد نتیجه بهتری خواهد داشت.

اما اگر برای رای خود ارزش قائل نباشیم و بی‌ملاحظه، بی‌دقت، بی‌تفکر عمل کنیم محکوم به نتیجه نادرست هستیم، هنگامی که رای با فکر، مطالعه، مشورت انتخاب شود فرد از خود رضایت درونی دارد.

انتخابات یکی از مظاهر مهم حضور مردم در صحنه است، مردم ما انتخابات را یک وظیفه می دانند. انتخابات یک وسیله‌ چندمنظوره‌ برای نظام جمهوری اسلامی است و شأن، حق و قدرت مردم در تشکیل رأس حکومت و مسئولان اجرایی حکومت را احیا می کند.

انتخابات این قدرت تصمیم گیری را به مردم می دهد و دشمن را از تعرض به کشور و ملت بازمی دارد، حضور حداکثری مردم در این حماسه ملی مانع تعرض دشمن است و سبب حفظ مصونیت کشور می شود.

بر این اساس این مردم هستند که می توانند شخص اول اجرایی کشور را انتخاب کنند و در تشکیل دولتی انقلابی و جهادی که برخاسته از آرای مردمی است نقش داشته باشند.

با انتخاب اصلح و درست می توان از تکرار اشتباهات گذشته درس گرفت و جلوگیری وزمینه را برای توسعه و پیشرفت فراهم کرد.  

بزرگترین مشکل کنونی سوءتدبیر مسئولان است

حجت الاسلام عیسی بزمانی، کارشناس مسائل مذهبی و امام جمعه ایرانشهر در این زمینه به خبرنگار ما بیان کرد: اگر مردم ما کارآمدی را می خواهند به این معناست که افرادی که کفایت دارند و مسئولیت پذیر و خستگی ناپذیر هستند و در میدان حضور دارند و دارای کارنامه روشن و شفافی هم هستند و متناسب با شرایط و اقتصادی جامعه توانمندی دارند و نفس تازه برای انقلاب اسلامی محسوب می شوند وارد کار شوند.

وی ادامه داد: مردم ما اگر این ویژگی ها و شرایط را در انتخاب خود مدنظر قرار گیرند طبیعی است که پیشرفت حاصل می شود.

کارشناس مسائل مذهبی  تصریح کرد: ما در هر زمان که مشکل داریم باید به دنبال علت آن بگردیم، بزرگترین مشکلی که این روزها در حوزه مسئولان اجرایی و جامعه داریم از سوءتدبیر مسئولان و نداشتن کارآمدی لازم یا روحیه انقلابی و جهادی نشات می گیرد.

بزمانی تصریح کرد: مردم اگر خواهان پیشرفت هستند باید فردی را انتخاب کنند که همه این شرایط را داشته باشد، پیشرفت، کارآمدی، روحیه انقلابی و جهادی وکفایت لازم را داشته باشد و مردم اگر خواهان تغییر هستند باید به این موضوعات توجه کنند.

وی عنوان کرد: پیشرفت یعنی برداشتن موانع از سر راه و تصمیم های عاقلانه که باید با عقلانیت پیش رویم و در انتخاب خود آگاهانه تصمیم گیری کنیم، اگر این شرایط را تدبیر کردیم طبیعتا پیشرفت هم رخ می دهد و گلایه مندی مردم هم رفع می شود.

امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: مردم همواره ثابت کردند اگرچه نارضایتی در حوزه عملکرد اجرایی مسئولان دارند اما در عرصه هایی که نیاز انقلاب اسلامی است سر بزنگاه ها حضور و مشارکت حداکثری دارند و امیدواریم انتخاب اصلح داشته باشند زیرا با این کار گرفتاری ها رفع می شود.

انتهای پیام/
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcce4qsm2bq1x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها