تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۲
حجت الاسلام محمود پارسا گفت: انتخابات پرشور بیانگر هوشیاری مردم و بیداری ملت ایران است.
حضور پر شور در انتخابات بیان گر بیداری و هوشیاری ملت ایران است
به گزارش عصرهامون؛حجت الاسلام محمود پارسا امام جمعه شهر بنجار در گفت و گو با اوشیدا گفت: امروز مردم بیش از هر چیزی به امید نیاز دارند، باید کسی انتخاب شود که علاوه بر انقلابی بودن و ولایت مداری بذر امید را در دل مردم بکارد.

وی افزود: امروز هر ایرانی که کشور خود را دوست دارد باید در انتخابات حضور بهم رساند چرا که دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات است که خوشبختانه مردم در رویداد های مهم تودهنی بزرگی به دشمنان زده اند.

حجت الاسلام پارسا تصریح کرد: انتخابات پرشور بیانگر هوشیاری مردم و بیداری ملت ایران است، هر کجا که کشور در مسیر نا همواری قرار گرفته است مردم با حضور خود و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی توانسته اند نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه مردم پشتوانه بزرگ نظام هستند گفت: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب جهان است، از همین رو در چهار دهه گذشته هیچگاه نظام را تنها نگذاشته اند و در انتخابات پیش رو هم تمام نگاه ها به سمت مردم انقلاب ایران خواهد بود.

امام جمعه بنجار تصریح کرد: از طرفی مردم باید هوشیار باشند تا در انتخابات پیش رو فرد اصلح را انتخاب و به عنوان رئیس جمهور ایران آن را برگزینند.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdci5vaz5t1apz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما