کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تحویل اولین سری واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در هفته دولت/ قیمت تمام شده هر مترمربع واحد مسکونی تا ۵ میلیون تومان برآورد شد

22 خرداد 1400 ساعت 8:56

ابوالفضل مهدیار گفت: اولین سری واحدهای مربوط به طرح اقدام ملی مسکن در حوزه این اداره کل در سیستان و بلوچستان هفته دولت تحویل متقاضیان می شود، البته این در صورتی امکان پذیر است که متقاضیان آورده خود را تامین کنند.


ابوالفضل مهدیار، معاون امور مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: از تعداد ۲۲ هزار نفر ثبت نام کننده برای طرح اقدام ملی مسکن در حوزه این اداره کل (شمال استان) تاکنون پنج هزار و دویست نفر پول واریز کرده اند.

وی ادامه داد: این افراد به پروژه ها معرفی شده اند و عمده پروژه ها در حال اجراست و برخی پروانه را دریافت کرده و در مرحله نازک کاری، فونداسیون و سفت کاری هستند.

معاون امور مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مبلغ تسهیلات هم بر اساس آخرین صحبت ها فعلا از ۱۰۰ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است که منتظر ابلاغ آن هستیم.

مهدیار عنوان کرد: اولین سری واحدهای مربوط به طرح اقدام ملی مسکن در حوزه این اداره کل در سیستان و بلوچستان هفته دولت تحویل متقاضیان می شود، البته این در صورتی امکان پذیر است که متقاضیان آورده خود را تامین کنند.

وی گفت: واحدهای این طرح تنها با آورده متقاضی و تسهیلات بانکی ساخته می شود و در صورتی که متقاضیان آورده خود را به موقع تامین کنند می توان تعدادی از آن ها را در هفته دولت تحویل داد.

این مقام مسئول اظهار کرد: قیمت تمام شده هر متر مربع واحد مسکونی در این طرح حدود چهار و نیم تا پنج میلیون تومان برآورد شده است که بستگی به بازار دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 138748

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/138748/تحویل-اولین-سری-واحدهای-طرح-اقدام-ملی-مسکن-هفته-دولت-قیمت-تمام-شده-مترمربع-واحد-مسکونی-۵-میلیون-تومان-برآورد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir