تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۵
مدیرعامل توزیع برق سیستان و بلوچستان خبرداد؛

خسارت چهار میلیارد تومانی طوفان به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان

خلیل عوض زاده گفت: طوفان چهار میلیارد تومان به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد.
خسارت چهار میلیارد تومانی طوفان به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان
خلیل عوض زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به خبرنگار عصرهامون گفت: بر آورد اولیه خسارت طوفان شدید و بارندگی‌های پراکنده چند روز اخیر به شبکه توزیع برق این استان بیش از چهار میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی اظهار کرد: شهرستان‌های ایرانشهر، بمپور، اسپکه، فنوج، دلگان، سراوان، نیکشهر و قصرقند از جمله مناطقی هستند که دچار خسارت شده‌اند.

وی ادامه داد: ۸۳ اصله پایه فشار متوسط، ۳۲ اصله پایه فشار ضعیف، ۱۲ دستگاه ترانس، یک دستگاه سکسیونر و پنج کیلومتر شبکه فشار ضعیف از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق این استان است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آمادگی قبلی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری این شرکت در استان بلافاصله با بسیج امکانات و نیروهای عملیاتی نقاط آسیب دیده ترمیم و شبکه برق استان پایدار شد.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان های سیستان و بلوچستان همچنان شاهد طوفان و بارندگی‌های پراکنده هستیم تصریح کرد: با تلاش نیروهای عملیاتی توزیع برق این استان در همان ساعات اولیه بحران، شبکه های آسیب دیده از طریق انجام مانور از خطوط مجاور برقدار شد و در حال حاضر، بخش اعظمی از شبکه های آسیب دیده اصلاح و مجدداً احداث شده و شبکه توزیع برق استان در شرایط پایداری به سر می برد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchkwnz-23nxqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها