تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۶
مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

دومین طرح جامع شهر زهک تصویب شد

سهیلا عنوانی گفت: دومین طرح جامع شهر زهک برای افق ۱۴۱۰ امروز/چهارشنبه/ در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب شد.
دومین طرح جامع شهر زهک تصویب شد
سهیلا عنانی، مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: دومین طرح جامع شهر زهک برای افق ۱۴۱۰ امروز/چهارشنبه/ در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب شد.

وی اظهار داشت: طرح جامع شهر زهک یک برنامه بلند مدت ۱۰ تا ۱۵ ساله است که با رویکردهای، اقتصادی، کالبدی و اجتماعی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه سند توسعه هر شهر، طرح تفصیلی یا جامع آن است، ادامه داد: این دومین طرح جامع زهک پس از انقلاب اسلامی است که به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسید.

مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: اولین طرح جامع شهر زهک در سال ۱۳۷۸ در شورای برنامه ریزی و شورایعالی شهرسازی و معماری ایران تصویب شده است.

عنانی گفت: مطالعات، جمع‌بندی و تصویب طرح جدید به وسیله کارشناسان خبره شهرسازی و دیگر دستگاه‌ های عضو شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یک سال زمان برده است.

مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دومین طرح جامع تا سال ۱۴۱۰ بسته شده است، تصریح کرد: بر اساس جمعیتی که اکنون سازمان برنامه و بودجه و مرکز آمار ایران ارائه داده است، برای سال ۱۴۱۰ جمعیتی حدود ۲۵ هزار و ۴۲۶ نفر در زهک پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین طبق کارشناسی‌های انجام شده مساحت محدوده شهر زهک تا ۱۴۱۰ به ۶۸۳ هکتار و مساحت حریم شهر ۲ هزار و ۹۹ هکتار خواهد رسید.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchwvnzm23nkzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما