تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۷
معاون اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

​صدور سند مالکیت برای بیش از ۶۹۲ هکتار از اراضی دولتی زاهدان

​مرتضی مقدسی گفت: سند مالکیت برای بیش از ۶۹۲ هکتار از اراضی دولتی شهر زاهدان پس از ۱۴ سال صادر شد.
​صدور سند مالکیت برای بیش از ۶۹۲ هکتار از اراضی دولتی زاهدان
مرتضی مقدسی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون از صدور سند مالکیت افزون بر ۶۹۲ هکتار از اراضی واقع در حریم شهر زاهدان پس از ۱۴ سال بنام دولت در مردادماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: این اقدام با تلاش و پیگیری مستمر اداره املاک، بانک زمین و حفاظت از اراضی حوزه معاونت املاک و حقوقی این اداره اجرایی شد، به طوری که پس از ۱۴ سال از تحویل اراضی ملی از اداره کل منابع طبیعی استان سند مالکیت بیش از ۶۹۲ هکتار زمین از مرتع لار جنوبی واقع در حریم شهر زاهدان (حدفاصل فرودگاه تا پلیس راه زاهدان میرجاوه) به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر و تحویل این اداره کل شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از آنجایی که تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی ملی به منظور حفظ  و حراست از انفال عمومی بوده، تمام تلاش همکاران ما در این معاونت تحقق اهداف این حوزه است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مستندسازی املاک و اراضی ملی را یکی از راهکارهای حفاظت و صیانت از املاک دولتی عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون جامع حدنگار نیز تکلیف ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن، اخذ سند تک برگ از اولویت‌های ابلاغی به این اداره‌کل بوده است که در این راستا حداکثر تلاش خود را بکار برده‌ایم. 

مقدسی خاطر نشان کرد: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از دیگر نتایج صدور این اسناد است.
 
انتهای پیام/  https://www.asrehamoon.ir/vdcev78z7jh8eei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما