کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

خداقوت جمعی از مسئولان شرکت برق منطقه ای به خبرنگاران عصرهامون

17 مرداد 1400 ساعت 12:57

به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان به همراه مدیر و کارشناس روابط عمومی این شرکت از دفتر پایگاه خبری عصر هامون بازدید کردند.


به گزارش عصرهامون؛ به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان به همراه مدیر و کارشناس روابط عمومی این شرکت از دفتر پایگاه خبری عصر هامون بازدید کردند.

در این بازدید، فرحناز عارف نژاد معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به نمایندگی از علیرضا پرنده مطلق مدیرعامل این شرکت بر خود واجب دانستیم در روز خبرنگار به خبرنگاران پر تلاش پایگاه خبری عصرهامون خداقوت بگوییم. 

این مقام مسئول بیان کرد: خبرنگاران سربازان زحمتکش عرصه جهاد رسانه ای هستند و امید است در سایه همکاری ها و تعامل با رسانه ها شفاف سازی صورت بگیرد.

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تلاش بر این است خبرها به سرعت و با شفافیت در اختیار مردم قرار بگیرد و با توجه به حوادث و قطعی های برق از نگرانی آن ها کاسته شود.

عارف نژاد افزود: حوادث و قطعی های برق با مطالبه گری خبرنگاران این پایگاه خبری به مردم اطلاع رسانی شد.

وی بیان کرد: خبرنگاران لازم است در خصوص صحت اخبار و اطلاعات آگاهی داشته باشند و ارتباط موثر با روابط عمومی می تواند زمینه را برای تعامل فراهم کند، اصحاب رسانه لازم است خبر را از طریق روابط عمومی و مسئولان پیگیری کنند، زیرا تلاش ما بر ارائه واقعیت هاست.

این مقام مسئول بیان کرد: آگاهی بخشی مردم در خصوص خدماتی که انجام می شود از مسئولیت های خبرنگاران است، این پایگاه خبری با انعکاس به موقع، صریح و شفاف رویدادها و حوادث به ویژه در صنعت برق توانسته است رسالت آگاهی بخشی به مردم را به خوبی ایفا کند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 140512

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/140512/خداقوت-جمعی-مسئولان-شرکت-برق-منطقه-خبرنگاران-عصرهامون

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir