کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

برگزاری چهارمین سوگواره ملی عکس اربعین در سیستان و بلوچستان

23 مرداد 1400 ساعت 13:02

عبدالسلام بلوچ زاده از برگزاری چهارمین سوگواره ملی عکس اربعین در سیستان و بلوچستان خبر داد.


عبدالسلام بلوچ زاده، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: سوگواره ملی عکس اربعین به عنوان یکی از رویدادهای مهم و تاثیرگذار در ایام ماه محرم با موضوع عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر و زائران اربعین حسینی برگزار می شود.

وی ادامه داد: فراخوان این سوگواره منتشر و ۷۲ اثر برگزیده در این جشنواره شرکت داده خواهند شد، اختتامیه ۱۰ مهرماه برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: جشنواره تئاتر استانی نیز با موضوع های بومی ایثار، شهادت و آسیب‌های اجتماعی برگزار می شود، یک بخش فرعی و با تکیه بر قصه های بومی استان به این جشنواره اضافه شده است.

به گفته وی، در قالب برگزاری جشنواره تئاتر استانی، مسابقه نمایش نامه نویسی ویژه نمایشنامه نویسان جوان و حرفه ای نیز از ۲۴ تا ۲۷ آبان برگزار و در این رویداد از هنرمندان نمایش های منتخب تئاتر خیابانی به صورت ویژه دعوت و از پیشکسوتان تجلیل می شود.

بلوچ زاده گفت: برنامه بر این است که با توجه به شرایط کرونایی این جشنواره به صورت آنلاین برگزار شود، اما در صورت بهبودی شرایط با حضور مردم اجرایی می شود، چراکه بدون حضور مردم لطفی ندارد.

انتهای پیام/ 


کد مطلب: 140700

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/140700/برگزاری-چهارمین-سوگواره-ملی-عکس-اربعین-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir