تاریخ انتشار :جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱
امام جمعه ایرانشهر گفت: سازش با آمریکا هیچ گونه مشکلی از ایران اسلامی را رفع نمی کند.
حل مشکلات معیشتی مردم مهمترین مطالبه از دولت است/عدم قابل اعتماد بودن غربی ها
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره، حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم، تقوا بهترین توشه انسان برای آخرت است.

وی افزود: ایام ماه محرم فرصتی مناسب در راستای درک پیام های سیدالشهدا(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) در کوفه و شام است.

وی افزود: روز یکشنبه هفتم شهریور ماه مصادف با بیستم محرم بوده که در واقع در این روز رحلت حضرت آیت الله مرعشی مرجع تقلید شیعه در سال ۶۹ را داریم که این عالم بزرگوار خدمات بزرگی را به عالم اسلامی هدیه کردند و کتاب های بسیار نفیسی که مانند آن ها دیگر در دنیا مشاهده نشده به یادگار گذاشته است.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: هشتم شهریور ماه روز دوشنبه مصادف با حادثه انفجار توسط منافقین است که منجر به شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد که روز مبارزه با تروریسم است و اساسا تروریسم ها توسط برخی کشورهایی ایجاد می شود همچون رژیم آمریکا، که اعلام کرد موسس داعش آن ها بودند که این همه جنایت را رقم زدند.

وی اضافه کرد: اخیرا در دولت جدید شاهد این بودیم که نمایندگان مجلس با رای حداکثری به حداکثر وزرای پیشنهادی دولت مردمی رای اعتماد دادند که آیت نشانه وحدت حداکثری در برابر فشار حداکثری دشمن بوده است.

این خطیب جمعه خاطرنشان کرد: ملت ایران بیش از هر زمان دیگر امیدوارتر به دولت مردمی و حزب اللهی شدند و اگر چه این دولت وارث انبوهی از مشکلات است که از دولت قبل به ارث برده که با پیگیری انقلابی این خلأ ها و مشکلات را جبران می کند.

وی بیان کرد: یکی از مطالباتی که مردم از دولت جدید دارند این است که کابینه خود را تکمیل کند و مدیران دستگاه های مختلف را که مکمل آنان است را هر چه سریع تر انتخاب کنند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مطالبات مردم از دولت جدید این است که در یک بازه زمانی محدود و کوتاه یکصد روزه مشکلات در حوزه معیشت، کرونا و حوزه هایی که امروز آنان را تحت فشار قرار داده شاهد برنامه ریزی از سوی شان باشند که آرامش روحی را برایشان به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما یادشان نرفته که در سال ۲۰۰۱ آمریکایی ها کشور افغانستان را اشغال کردند، عنوان کرد: دولت هایی در تاریخ اسلامی بودند که نگاه لیبرالی و غرب گرا داشتند که با حضور غربی ها می خواستند مشکلات ایران اسلامی را حل و فصل کنند.

حجت‌الاسلام بزمانی اضافه کرد: اگر نگاه تیزبین مقام معظم رهبری نبود عاقبت امروز ایران هم مانند افغانستان بود، اعتماد به غرب و سازش با آمریکا حلال مشکلات نیست و مملکت با حضور آنان پیشرفت نخواهد داشت.

وی با اشاره به حرکت کشتی نفت کش ایران به سوی لبنان، تصریح کرد: در روز عاشورا سیر مقاومت در سخنان عاشورایی خود گفت اگر غربی ها سنگ اندازی در تامین سوخت کشور ما به وجود آورند و مشکل را حل نکنند حزب الله از ایران اسلامی تقاضای کمک می کند و این کشتی ها به مثابه خاک لبنان هستند و تعرض به آنان، تعرض به خاک کشورمان بوده و هر گونه عمل شان توسط مقاومت بدون پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcaa6n6a49ny61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما