ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> نقش‌آفرینی ملت ایران در دفاع مقدس شناسنامه‌ای افتخار آمیز استجنگ تحمیلی یادآور شکوه بزرگ مردان افتخارآفرین | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷
محمد هراتی گفت: پیروزی دفاع مقدس مرهون حمایت‌های همه جانبه تمام مردم ایران و هدایت‌های امام خمینی (ره) بود.
نقش‌آفرینی ملت ایران در دفاع مقدس شناسنامه‌ای افتخار آمیز است/جنگ تحمیلی یادآور شکوه بزرگ مردان افتخارآفرین
به گزارش عصرهامون محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، در آن زمان همه جوانان و نوجوانان از  همه داشته هایشان گذشتند و در میدان نبرد حاضر شدند.

وی افزود: امروز همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم عزت و سربلند و آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی های شهدا هستیم، باید قدر و منزلت ایثارگران جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس، مقطعى درخشان در تاریخ انقلاب اسلامى ایران بوده که مى توان گفت تثبیت انقلاب اسلامى مدیون آن است.

وی عنوان کرد: امروزه دشمنان انقلاب اسلامى در چهره اى دلسوزانه اما با ماهیتى منافقانه ظهور مى کنند تا دل ها را بربایند، تفرقه ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس ملت غیور، انقلابی ایران و رزمندگان اسلام در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ حسینی رقم خورد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری پیروان امام حسین(ع) یک سری ویژگی‌ هایی داشتند که شاپل حال یاران امام خمینی(ره) نیز می شد، مناجات، راز و نیازها و نمازهای جماعت رزمندگان در میدان‌های نبرد حق علیه باطل، یادآور نماز روز عاشورای امام حسین(ع) در کربلا بود.

هراتی تصریح کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تنها راه مقابله با طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی بدخواهان تولید فرهنگ از دفاع مقدس در تمامی عرصه‌ها است، پس باید بر اهمیت ترویج و تبیین این فرهنگ گام های استوار و موثری برداشته شود.

وی عنوان کرد: پیروزی دفاع مقدس مرهون حمایت‌های همه جانبه تمام مردم ایران و هدایت‌های امام خمینی (ره) بود.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: همه موظف هستیم در حد توان در تبیین و پاسداشت دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم و فراموش نکنیم که این انقلاب و نظام در سایه رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، ایثار و ازخودگذشتگی بسیاری از ملت ایران به ثمر نشسته است.

وی با بیان اين که بیش‌ از ١٠٠ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان ایرانشهر برگزار می شود، عنوان کرد: تهیه و توزیع لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری رقابت‌های کتابخوانی، برنامه نجوا با شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی، برپایی نمادین کاروان مقاومت، فضاسازی شهربا محوریت معرفی شهدا و رزمندگان شهرستان، مقاله‌نویسی در سطح مدارس، مانور فرهنگی با موضوع سبک زندگی شهدا، مشاوره حقوقی رایگان در حوزه‌های مقاومت، برگزاری همایش زنان عاشورایی، دیدار با رزمندگان و جانبازان، برگزاری مسابقات نقاشی توسط دانش‌آموزان، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نشست‌های بصیرتی و برگزاری رقابت‌های ورزشی و رزمی از جمله برنامه‌هایی هستند که اجرایی می شوند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdci3zaz3t1a5y2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما