کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان آتش نشانی زاهدان خبر داد؛

نجات معجزه آسای کودک ۲ ساله زاهدانی از درون چاه ۱۰ متری

1 مهر 1400 ساعت 16:26

خسرو سراوانی گفت: کودک ۲ ساله زاهدانی که عصر دیروز در داخل چاه ۱۰ متری بدون درپوش در خیابان مولوی سقوط کرده بود نجات یافت.


خسرو سراوانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: عصر دیروز ساعت۱۷:۲۴ با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی سقوط کودکی در چاه ۱۰ متری گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات سازمان آتش نشانی بی درنگ یک گروه امداد و نجات از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه در خیابان مولوی اعزام کرد.

وی گفت: بنا به اظهار اهالی محل،این کودک هنگام بازی به علت عدم اطلاع از وجود این چاه و نداشتن پوشش دهانه چاه ناگاه به داخل چاه سقوط کرده بود.

وی اظهار کرد: تیم امداد و نجات آتش نشانی پس از بررسی‌های اولیه در مورد نحوه وقوع حادثه سریعاً اقدام به نجات فرد حادثه دیده کرده و پسربچه ۲ ساله را که خوشبختانه مصدومیت جدی نداشت از چاه خارج و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

سراوانی ضمن تأکید بر رعایت اصول ایمنی در ساخت‌وسازها مخصوصاً حفر چاه، تصریح کرد: خانواده‌ها باید در انتخاب محیط بازی فرزندان خود دقت کنند تا شاهد حوادثی از این دست نباشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 141968

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/141968/نجات-معجزه-آسای-کودک-۲-ساله-زاهدانی-درون-چاه-۱۰-متری

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir