کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

الگو گیری از دفاع مقدس برای غلبه بر جنگ اقتصادی

2 مهر 1400 ساعت 16:39

عبدالناصر درخشان گفت: اکنون به نوعی در دفاع مقدس دوم قرار داریم که می طلبد مردم بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و با اعتماد و تلاش حداکثری دفاع مقدس دوم را هم با سربلندی سپری کنند.


به گزارش عصرهامون عبدالناصر درخشان، نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مهم ترین وظیفه ما در قبال دفاع مقدس زنده نگه داشتن روحیه میهن پرستی، وطن دوستی و در عین حال حفظ وحدت در جوانان دهه های ۶۰ و ۷۰ و انتقال و ترویج این فرهنگ به نوجوانان است.

وی افزود: مهم ترین دستاورد دفاع مقدس صبر و بردباری، اعتماد به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت آیت الله خمینی( ره ) بوده که در آن شرایط بحرانی که سال های اول تولد نظام بود باعث شد با سربلندی آن دوران را سپری کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: هم اکنون که نظام و انقلاب به پختگی رسیدند، هر روز شاهد جنگی اقتصادی و فرهنگی هستیم که فرق چندانی هم با دفاع مقدس اول ندارد.

درخشان خاطرنشان کرد: اکنون به نوعی در دفاع مقدس دوم قرار داریم که می طلبد مردم به ویژه قشر جوان و پویای ما بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و با اعتماد و امید به آینده و تلاش حداکثری دفاع مقدس دوم را هم با سربلندی سپری کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 141998

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/141998/الگو-گیری-دفاع-مقدس-غلبه-جنگ-اقتصادی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir