کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر امور توزیع برق خاش:

سارق کابل و سیم پس از سقوط از تیر برق در خاش جان سپرد

7 مهر 1400 ساعت 15:06

الیاس ابراهیمی گفت: روز گذشته سارقی که قصد سرقت کابل و سیم برق چاه کشاورزی روستای شکبند از توابع پشتکوه شهرستان خاش را داشت، دچار برق گرفتگی شد و پس از سقوط از تیر جان خود را از دست داد.


الیاس ابراهیمی، مدیر امور توزیع برق خاش در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: روز گذشته سارقی که قصد سرقت کابل و سیم برق چاه کشاورزی روستای شکبند از توابع پشتکوه شهرستان خاش را داشت، دچار برق گرفتگی شد و پس از سقوط از تیر جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: سرقت تجهیزات شبکه برق یکی از معضلات امور توزیع برق خاش است که علاوه بر ایجاد خسارت به این امور، باعث خسارت به مشترکان برق نیز می شود.

مدیر امور توزیع برق خاش تصریح کرد: تامین برق مطمئن و پایدار مردم این منطقه از دغدغه های مهم و همواره دنبال کننده این امور است.

وی با بیان اینکه حفاظت از تجهیزات و تاسیسات برق امری مهم برای تامین برق مطمئن مردم است ادامه داد: همکاری هر چه بیشتر پرسنل امور برق، مردم، دادگستری و نیروی انتظامی باعث می شود تا زمینه جرم به پایین ‌ترین حد خود رسیده و برق پایدار و مطمئن به منازل مردم برسد.

ابراهیمی گفت: مردم در صورت مشاهده افراد مشکوک بر تیر برق و یا در حال دستکاری تجهیزات برق مراتب را به شماره انتظامی ۱۱۰ یا مرکز اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 142171

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/142171/سارق-کابل-سیم-سقوط-تیر-برق-خاش-جان-سپرد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir