تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۷
مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی ساخت ۵کیلومتر دیگر از قطعه ۵بزرگراه زابل زاهدان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان جمعه ۲۳ مهرماه به پایان رسید.
عملیات اجرایی ساخت ۵ کیلومتر دیگر از قطعه ۵ بزرگراه زابل زاهدان به پایان رسید
به گزارش عصرهامون؛ عطاء اله اکبری در بازدید از قطعه ۴و۵بزرگراه زابل به زاهدان بیان کرد: در ۶ماه اول سالجاری با شرایط اقلیمی سختی در محدوده پل شیله که قطعه ۴و۵ما بطول ۲۷ کیلومتر قرار دارد مواجه بودیم.

وی ادامه داد: دمای مثبت ۵۰تا ۶۰درجه وطوفانهای سهمگین و قرارگیری این دو قطعه در دالان این طوفانها بخشی از تلاش ما را برای عبور از این منطقه با سختی مواجه کرده بود که تلاش کردیم با دوشیفت کردن کارگاهها و استفاده از شب از بحران عبور کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ابتدای مهرماه جاری و با فروکش کردن گرما و طوفان شرایط برای آسفالت آماده شد لذا پس از زیر سازی آسفالت ۵کیلومتر سوم از قطعه ۵ امروز به پایان رسید و در چند روز آینده با نصب علائم و خط کشی زیر عبور خواهد رفت.

اکبری ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش می کند تا با وجود محدودیت منابع مالی ۵کیلومتر باقیمانده تا پل شیله ونیز ۱۰کیلومتر بعد پل شیله را تا اسفند به اتمام وزیر ترافیک ببرد.

وی با قدردانی از حمایت های مدرس خیابانی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به‌ اینکه استاندار با حمایت همه جانبه ساخت بزرگراههای استان را اولویت برنامه اجرایی خود قراردادند و برتلاش بیشتر در این حوزه تاکید دارند لذا این اداره کل در راستای اهداف تعیین شده همزمان با ساخت وبهره برداری از ۲۰کیلومتر بزرگراه در محور زابل زاهدان در سال ۱۴۰۰ تلاش دارد در چند ماه آینده عملیات اجرایی قطعه ۳ بزرگراه را به طول ۲۶کیلومتر آغاز کند.

اکبری تصریح کرد: به حتم باحمایت های مقام عالی وزارت راه و شهرسازی واستاندار استان ونمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامي در تامین منابع مالی این اداره کل درسال آینده عملیات اجرایی تنها قطعه باقیمانده بزرگراه زابل زاهدان بطول ۲۶کیلومتر (قطعه ۲)را آغاز خواهد کرد تا بدین ترتیب درتمام ۶۰کیلومتر باقیمانده از محور مذکور عملیات ساخت قطعات در حال اجرا باشد.

اکبری در پایان از استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامي و تمامی مسوولان دستگاههای اجرایی استان برای مساعدت در این فرایند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfe0dycw6djva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما